2013年10月20日 星期日

$$$ 和 zzzzz 的關係

搬家前,樓下就有麥記,七仔,星咖啡,歡迎超市,現在又再搬到“無雷公咁隔涉“(其實也不算遠,不塞車的話,十分鐘車程可到九龍),不過只是家附近除了一間小士多和茶餐廳,什麼都沒有。因此每逢週末我不上街的話,在家都很空閒,唯一的娛樂就是拿著相機替貓貓拍照(因搬屋而暫停的鋼琴課程將留待十一月再繼續)。


作為一個所謂現代女性,大點其實一點都不喜歡工作。不過閒賦在家,誰養活貓貓?

賺了錢,貓貓得以吃飽飽,打個午睡,這時,就覺得辛苦工作是值得的。











最高峰時,我家有九貓。頭四隻(亦是年紀最大的四隻,分別是10-13歲)最先入室,家只有他們四個的時間也最長,因為老五是加了老三和老四兩年後才加入,所以這四隻貓關係特別好,我常笑他們是Big Four.

自從上月中老三Noo Noo離開,Big Four變成Big Three.  每次見到他們三個,我總泛起一種特別憐愛的感覺,童年玩伴不在了,手足少了一個了,尤其對老四妹妹,Noo Noo乃是她的同胎親兄弟。你們猜,他們知道嗎?

慶幸貓多,少了一隻對他們的情緒好像沒有多大影響。

老大最疼他們,看,他對老二蝦頭多肉緊。







18 則留言:

  1. 但我又覺得唔做嘢係屋企都幾悶的

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能我太多興趣,又彈琴,又畫畫,又手作,又有咁多貓貓,成日覺得唔返工都好忙。

      刪除
  2. 回覆
    1. 會架,尤其有一隻係成貓先入室,有兩隻貓都成日打佢,不過而家好D啦。

      刪除
  3. 嘩,原來你有咁多貓,Hello,貓貓們你地好!

    回覆刪除
    回覆
    1. Hello! ^^ 係呀,我養貓13年,養咗九隻呀,而家有八隻。

      刪除
  4. 有貓在家的日子真是好的!

    回覆刪除
    回覆
    1. 對呀,有小動物的家,特別溫暖。

      刪除
  5. 我想很多人不介意工作, 只是不想在壓力下工作, 幾多人做義工吖
    香港的工種已變得亦係做死你,亦係冇工做, 要維持競爭力的結果

    回覆刪除
    回覆
    1. 或者如果唔係全職會好好多,不過睇錢份上,根本冇得揀。我慶幸份工唔算太忙太辛苦,只係有D閹悶。

      刪除
  6. 禾估他們知道少了一個兄弟, 不過唔表露出來

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都諗佢地心入面應該有掛住架。話哂一齊生活咗十年。

      刪除
  7. 老大真係好肉緊噃.....
    相親相愛

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以我係最錫老大架,係佢令我鍾意貓貓,同埋全家佢係最和平既一個,好錫細佬妹,抵我最錫佢。

      刪除
  8. 返緊工時,經常諗ge就係快d收工,返屋企陪猫s (^∇^)
    老大,媽媽返工時,辛苦你照顧細佬妹la (^ν^)

    回覆刪除
    回覆
    1. 老大非常稱職,雖然有時仲係好似BB咁愛撒嬌,但佢從來唔蝦其他貓貓架。

      刪除
  9. 見到佢地咁親密既畫面真係心都暖埋~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係架! 將佢地帶返屋企, 目的就係要俾佢地歎世界!

      刪除