2013年10月12日 星期六

回家了

今天,Noo Noo 回家了。十年來,他從未試過離開我身邊那麼久。現在終於回來我身邊,從此我們不會再分離。

22 則留言:

  1. 回覆
    1. 係呀!本身有九貓一狗,剛剛九月中第一次有貓貓離開我,而得得返八貓啦。

      刪除
  2. 返回安樂蝸才踏實, 唔駛心掛掛!

    回覆刪除
    回覆
    1. 就係呢種感覺。一日未返黎,一日都掛住。

      刪除
  3. Me 2!我家毛毛回來時感受也一樣!

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以只要環境許可,自家寵物火化後我都堅持帶回家。

      刪除
  4. 真是.....又有點鼻酸酸了 @.@"
    回到家就好, 我說過, noo noo 地位提升了, 是守護小天使了 ^.^

    回覆刪除
    回覆
    1. 係^^ 地位超然!
      唔知點解每次我返屋企途中,諗起貓貓叫肚餓個樣,第一個浮現腦海既一定係Noo Noo (佢絕對唔係最餵食果隻),可能真係好掛住佢。

      刪除
  5. 回覆
    1. 家,永遠都是家。無論如何,我都要帶佢返黎。

      刪除
  6. 大細撻,EE鍾意咁樣叫你,親切d嘛 ^^

    回覆刪除