2013年10月6日 星期日

成功啦!

因為yahoo關blog關係,大家都忙於搬blog, 恐怕遲早什麼都會失去。

我是比較早搬blog的,本來不想用Blogspot,因為覺得設定很麻煩,而且從Yahoo搬來這裡過程又煩複,於是我先把所有blog從Yahoo匯出至Tumblr, 但Tumblr功能極少,又沒有網誌分類,於是我再由Tumblr匯出到Wordpress (它們之間有聯絡,匯出匯入很方便),去到Wordpress, 所有文字,相片,分類都整整齊齊按日期排好,唯獨所有在Yahoo的留言帶不走 (留言很珍貴呢!)。

本來都沒所謂,但後來發現Wordpress 免費版有容量限制,只有3GB,很容易就寫滿,加上一眾blog友都選擇了Blogspot, 我在Wordpress很孤獨啊,於是唯有下決心再搬一次,由Yahoo搬去Blogspot (過程真的很煩複,大家可參考吉媽的blog, 她的blog比較多教學).

結果,所有blog entries和留言都成功搬走,但所有照片不是死圖,就是變形,氣死我!見到就頭暈,於是我又另外Blogspot寫新blog. 但舊的那個,始終不想它這樣擱置,於是花了兩晚時間,幾乎逐篇文章copy & paste,連之前的video都要重整(幸好我的video都上載至YouTube, 要找回不難)。

好了,什麼都辦妥。但一新一舊兩個Blogspot, 如何是好?

正在頭痛如何合併兩個Blogspot時,才醒起Blogspot本身有匯出匯入功能,就是這樣,不用半小時,我兩個blog合併了!

太好太好啦!所有文章,相片,留言全部都在!安樂哂!

(今次Yahoo封blog, 簡直是大災難,我知道很多blog友還未成功搬blog. 加油呀!像我這樣愚公移山,都有成功的一天!)


送上豬寶(排第九,外號九仔)在新居的照片給大家。衰仔跳上六呎書櫃打呵欠!

17 則留言:

  1. yeah!!!! 攪掂就安樂哂囉!!!!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係安樂哂!雖然方法蠢啲,總算搬好。^^

      刪除
  2. 我到依家仲未搬, 要等人幫手先識呀~~

    回覆刪除
  3. 啲片我都係upload係youtube,但插入片只可以插入近期o既片,之前啲片我要全部Delete晒再upload過,我啲片又唔少,真係有排搞

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都唔係好識,尤其我YouTube account又唔同。最後copy 條HTML link再paste落篇blog.

      刪除
  4. 今次Yblog的閉門,令大家人心惶惶之餘,都令大家有增值的地方,就係學識新的搬blog技巧和玩g+...Y(^_^)Y

    回覆刪除
    回覆
    1. 冇錯!^^ 不過最麻煩好多yahoo blog友開始backup, 完全無法留言俾佢通知新地盤,又唔知佢會搬去邊,好怕就此失散!

      刪除
    2. 其實用左blogger個幾月,都仲係覺得好自閉!所有野要好像做網頁咁,出左新文要公告,又閒時去blog友家探訪〜〜〜唉

      刪除
    3. 我慶幸大部份貓友都選擇呢度, 大家又一早add咗facebook, 我而家都搵返八成貓友啦, 仲有d未蒲頭, 又聯絡唔到, 唯有再等下! 希望blog友搭blog友大家可以見返.

      我唔鍾意blogger個template係百冇, 連網誌分類都要自己加, 自己追蹤blog既list又要自己加, 樣樣都唔係自動有!

      刪除
  5. 我有三百幾篇blog,六千幾張相,yahoo 備份又衰左,依家也是續篇搬,唉!

    回覆刪除
    回覆
    1. 備份出問題? 有無聯絡yahoo?
      我雖然文字唔係續篇搬, 但相片幾乎全部重做, 都攪咗好耐, 最主要係因為一年多前yahoo改版時, 已經好多相帶唔到去新版, 我又一直冇攪, 今次搬blog一次過攪返哂. 好在上次yahoo blog改版時我自己做咗backup, 否則都唔知d相去邊度搵返.

      刪除
  6. 我都未搬好就開檔啦......你個版面好靚, 睇得好舒服, 天藍色 ~ 你 icon ~
    唔知點解, 我真係唔多鍾意google, 還好, 我有兩位好鄰居, 唔算太寂寞啦 ~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係,反而簡簡單單,我自己都覺得舒服。一見到隻藍色,勁興𡚒!好似係我專用咁。

      刪除
    2. 你邊樹搵到個好地方?可連留言都一併搬嗎?

      刪除