2013年10月6日 星期日

又搬屋了

九月頭我又搬屋了。上一次搬屋是12個月前,貓貓好似都習慣了,豬寶才一歲多,已經跟我住了三間屋。所以今次搬家後,貓貓適應得很快, 除了妹妹頭兩天有躲起來外,其他都沒大問題。

新屋陽光充足,下午的時候,他們都喜歡賴在客廳睡午覺,我趁機替他們拍了照片。


Shomo


 
蝦頭

 
 

妹妹

 
 

寶寶

 
 
 
冬瓜 

 
 

咕咕

 
 

豆靚



豬寶

 

豆豆


大家的氣色都很好,對嗎?我希望他們在新家住得舒服,這裹空氣好,陽光又充足,我想他們一定很喜歡。

6 則留言:

  1. 寶貝們都好適應啦!放心哂~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀!佢地已經搬到慣,冇咩感覺,嘻嘻!

      刪除
  2. 仲未搬哂yahoo嘅blog過來?

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實一早就跟Kawai個教學搬哂, 不過正如之前所講,D圖有問題,所以逐篇執緊。最麻煩係而家我blogspot開咗兩個blog (under the same account), 一個係新寫,一個係yahoo backup,我遲D睇下點樣再將兩個blog combine!

      刪除
  3. 回覆
    1. 嘻嘻!收下一隻,收下一隻,就咁啦!得一貓一狗係買咋。

      刪除