2013年11月6日 星期三

大貓 vs 小盒子 (1)

最近用一個小盒子從office拿了一點東西回家, 之後隨手把盒子放在地上, 任由貓貓當它為抓抓板, 結果...




很久之前我已經說過貓貓是盒子怪, 尤其Shomo, 他總是無視自己龐大的身軀, 拼了命也要鑽進盒子裏.











19 則留言:

  1. 回覆
    1. 佢永遠意會唔到自己已經唔係bb! ^^

      刪除
  2. 細紙箱係貓地最愛呢,我個仔都好like

    回覆刪除
  3. 好可愛~我隻係唔like鑽入去瞓~古怪

    回覆刪除
    回覆
    1. 同我二仔一樣, 紙盒, 被窩, 通通不愛! 我覺得佢有幽閉恐懼!

      刪除
  4. 好可愛呀! 攞個大D既盒幾隻貓一齊瞓啦~

    回覆刪除
    回覆
    1. 又唔得架喎, 迫迫下總有一隻頂唔順跳走, 最後咪又係剩低一兩個惡霸!

      刪除
  5. 越係塞唔入,越鍾意,猫之性格也 (^ν^)

    回覆刪除
  6. 波最鐘意細盒,佢哋有自己方法坐到入去

    回覆刪除