2013年11月13日 星期三

請祝福貓貓! 我第一次做暫託!


相熟義工前天在西貢見到一隻黑色小流浪貓, 這小貓很有趣, 見店舖就走入去, 又入過雲吞麵舖, 又入過什麼什麼舖, 到底她在找什麼?

義工於是撒了一把貓糧在地上, 然後把貓收進貓袋. 她說這貓完全不怕人, 樣子又不錯, 應該不難尋家.

但由於她有貓滿之患 (約50隻), 於是問我可否暫時照顧貓貓, 然後再在Facebook出尋家post.

 


我當天由於沒有空, 所以隔了一天, 即昨晚才把貓貓接回家. 我還未接貓貓時, 義工告訴我, 貓貓嘴邊有血絲, 所以她先帶貓貓看醫生.

經醫生檢查, 發現小黑貓口內生了很多瘤





醫生替貓貓打了類固醇和長效抗生素. 兩星期後, 假如瘤有消腫跡象, 那代表只是口腔發炎. 否則就是cancer了. 

我把貓貓接回家. 她很乖, 比我家八貓還要乖, 由於家中沒有大籠, 我們把兩個兩呎籠連接, 讓她有多一點地方走動. 裝籠期間, 我抱著她在客廳. 我家八貓就在附近, 竟然沒有一隻貓發現家中多了一個新朋友, 而我抱著她五分鐘期間, 她完全沒有做聲, 也沒有掙扎, 乖得令人心痛

為免她影響我家貓貓, 也為免我家貓貓騷擾她, 我把她放在我的睡房, 並且早晚關上房門, 不讓貓貓進入.

安頓好了



你看她多麼安靜




別看她的口那麼嚴重, 她吃東西可是一點困難都沒有的, 乾濕糧都那麼愛吃






之後我放了一個墊墊給她睡覺, 竟然給我發現她搓手手!



拍了片




玩累了就z..z..z..z..z..z..

 

我想她一定覺得很舒服吧.

兩星期的等待, 我會好好的照顧她. 大家給貓貓一點祝福吧. 千萬千萬不要是惡細胞!



28 則留言:

  1. 我係fb見過佢, 原來你做左佢既暫託~
    為貓貓祈禱~希望貓貓冇大礙~可以快d揾到一個家~

    回覆刪除
    回覆
    1. 啊!都是FB貓友!謝謝你的祝福。^^

      刪除
  2. 我都係FB見過佢,佢好似我隻仔
    希望貓仔快快有家,有錫佢爸媽
    我好冇用,一直好想做暫托,但還未冇勇氣

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀!都係黑毛黃眼!貓貓今日好精神!我都冇諗過咁突然做暫託,希望一切順順利利。

      刪除
  3. 大點, 支持你! 我想貓貓因為有病被棄養
    我想祝福貓......但是.....

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你支持啊!好多人都話貓貓咁痴人一定有人養開,我希望冇咁恨心既主人!>.<

      Never mind. 貓貓一定會收到你既祝福^^

      刪除
  4. 支持你,貓貓你快d好番呀!

    回覆刪除
  5. 我都系fb見到啊,希望貓貓早日康復

    回覆刪除
  6. 希望貓貓口腔唔係cancer......祝福貓貓,願天庇佑可憐毛孩!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都希望只係發炎。有病既毛孩又無家真係好慘慘,不過佢而家有得歎啦!

      刪除
  7. 冇事, 口腔炎嘅啫....即係人生飛滋之嘛....
    又乖, 又靚, 實大把人要....
    送上至誠祝福....
    大點, 多謝您, 辛苦晒....

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝呢媽! 佢越來越生猛呀! 又好食得!

      刪除
  8. fb自過片, 好個乖巧到不得了的小朋友, 別想那麼多好了, 暫託……你一定捨不得 ^^牠會好起來的 ~

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢乖過我全屋貓咁滯, 成日傻更更咁好得意!

      刪除
  9. 多謝大點照顧小猫喵,他一定會好起來 ^ ^
    祝福猫猫 ^3^

    回覆刪除
  10. 係咪因為病就比人掉出來架? 你同貓貓都要加油啊!

    回覆刪除
  11. 回覆
    1. 佢真係好乖架! 而家有我地照顧, 以後唔使再流浪.

      刪除
  12. 大點....報吿出未....結果唔重要...小喵好嗎

    回覆刪除