2009年5月28日 星期四

外憂內患

前一陣子才說過花園的貓貓打個你死我活, 別以為一門之隔, 家裏的貓貓過著寧靜安穩的生活.


前一陣子才說過花園的貓貓打個你死我活, 別以為一門之隔, 家裏的貓貓過著寧靜安穩的生活.
蝦頭和咕咕, 不知從哪時起, 變得水火不容, 每次見面, 定必對峙, 然後怪叫, 若果不分開他們, 下一步就會打起來. 他倆的問題, 另我非常頭痛, 但又想不出是什麼原因導致他們交惡.

現在多了寶寶, 情況更壞. 寶寶和大家已經生活了兩個月, 大家雖還未完全接受這個新的家庭成員, 也漸漸無視寶寶的存在, 當然大家碰頭, 有些少騷動是少不免, 但大部份的貓總算承認了寶寶的存在.

寶寶的出現, 起初令蝦頭和咕咕的不和似乎暫援了, 也許大家也有新的對手, 但日子久了, 就故態復萌. 不止這樣, 這個不和的小組, 最近還加入了寶寶.

寶寶是最捱打的一個, 當然咯, 新來新豬肉, 只要不太傷也算了, 不過寶寶最近面上多了很多抓痕. 看他鼻子就知道.

咕咕也好不到那裏去, 耳朵後側被抓了, 長不了毛.

蝦頭最嚴重, 經過昨晚一輪混戰, 肚子都是傷痕. 加上他的肚子沒有毛, 在完全沒有保護下, 一抓就傷.



煩死了! 有什麼方法可以令不和的貓貓和好起來? 希望大家賜教.

這張照片是我手提電腦的wallpaper, 每次見到這張照片我都很心痛, 原來曾幾何時, 咕咕和蝦哥哥是那麼親密呢!

我想這個情景再次出現啊!

5 則留言:

  1. 最尾張相真係相親相愛咁款.............做乜突然唔like對方架?
    寶寶個樣好似唔多開心呀
    見網上有人講feliway可改善貓貓情緒架
    商品資料: 有效紓解貓咪對新環境的緊張不適應,改善貓咪的行為模式 只要輕輕鬆鬆將本產品插電,它即會釋放出天然費洛蒙來安定寵物的情緒,方便有效可有效改善貓咪噴尿及因緊張引起令主人頭痛的行為。獸醫研究報告指出對下列行為有顯著性的幫助: ◎噴尿 ◎食慾減退 ◎不愛社交 ◎破壞家俱適用於650平方公尺大小的空間可連續使用1個月以上.
    [版主回覆05/29/2009 15:30:00]Feliway我用左over一年, 舊屋已經開始用, 而家都仲keep住有插, 本來買係因為蝦頭狂lam毛, lam到個肚秃秃咁, 但似乎唔太work, 又唔敢唔用, 驚唔用仲衰
    寶寶係有d唔開心, 但都okay, 始終貓都自得其樂, 我咪成日請佢食佢最鍾意既蟹柳lor, 好在佢無因為咁成日匿匿埋埋, 佢都成日係個廳走黎走去, 我估無問題卦

    回覆刪除
  2. 原來妳已經有用feliway......我見到好多人訂, 仲以為好work添 妳既情況, 認真頭痕!
    寶寶如果無東躲西藏, 應該無大問題既!
    [版主回覆05/30/2009 17:42:00]係啦, 好在佢無好似驚左我班貓咁, 我都安樂d.

    回覆刪除
  3. 嘩... 看見d傷痕我都好心痛...
    不如同佢地debrief 一下啦... 媽媽你多d spend time 陪佢地都會好D. 
    [版主回覆05/30/2009 17:43:00]我哦佢地哦到口水都乾啦, 個個都當耳邊風, 而家唯有花多d時間同佢地玩玩具, 希望攪到佢地一個二個謝哂, 等我有覺好訓.

    回覆刪除
  4. 剛剛去完旅行返到屋企,打算睇吓你有冇update貓地情況....點知就見到"血案"....
    我諗,入屋ge係貓B可能唔會咁啩....即係好似當日紫菜大個女我先拎兩兄妹返屋企、到兩兄妹都大先拎冬菇。但嗰時都冬菇同春卷一樣係日日打交...冬菇成日抓傷春卷.....=="
    唯有等時間去令佢地好少少啦...而家冬菇同春卷都"唔妥"呀,仍然會打交..不過冇咩損傷,咁我都由佢。
    [版主回覆06/05/2009 02:21:00]係呀, 寶寶係第一隻貓唔係BB黎我屋企, 所以識反抗, BB就好D, 一舊飯咁, 而家都係俾時間佢地啦. 有時返屋企見到一地貓毛, 就知又打過啦.

    回覆刪除
  5. xyz , xyz資訊工坊 竹 xyz軟體王 推 xyz軟體補給站 推推 xyz軟體之家 王 xyz軟體 詞 xyz遊戲 昂 xyz軟體銀行 人 xyz大補帖 ghijjk 大補帖 jhk 軟體急先鋒

    回覆刪除