2009年5月17日 星期日

鄉下仔出城記

前兩天發現我平日喝的咖啡原來喝光了, 心裏有點愁, 因為明天放假. 放假的日子, 如果不能在家好好享受一杯咖啡, 總有點欠缺了什麼似的.

我在家喝的咖啡, 在IFC和圓方才有專門店, 平日我都是去中環時順道入貨, 但平白去一次中環真的有點遠. 今次實在失策, 怎麼可能喝光了咖啡也不知道?

於是今天豬驅車來接我放工 (可憐! 星期日也要上班, 所以明天放假), 之後就去了我一直未有機會去的圓方.

Meow~Meow~介紹過, 圓方泊車很優惠, 果然沒錯, 買滿$180可以免費泊車x小時, 買滿$500可以免費泊車八小時, 聽起來有點天方夜潭, 不過是真的.

去到那裏, 看是看到Element的大字, 但兜來兜去都找不到商場停車場入口, 結果沿著大廈外圍兜了一個圈, 只見到什麼漾日居, 君臨天下, 凱旋門什麼什麼停車場入口, 又見到不知什麼屋苑的卸貨區入口, 原來商場入口只有一丁點, 有點難找, 更別說要去什麼圓方北停車場 (原來圓方有兩個停車場入口, 一個南, 一個北, 真是大鄉里).


前兩天發現我平日喝的咖啡原來喝光了, 心裏有點愁, 因為明天放假. 放假的日子, 如果不能在家好好享受一杯咖啡, 總有點欠缺了什麼似的.

我在家喝的咖啡, 在IFC和圓方才有專門店, 平日我都是去中環時順道入貨, 但平白去一次中環真的有點遠. 今次實在失策, 怎麼可能喝光了咖啡也不知道?

於是今天豬驅車來接我放工 (可憐! 星期日也要上班, 所以明天放假), 之後就去了我一直未有機會去的圓方.

Meow~Meow~介紹過, 圓方泊車很優惠, 果然沒錯, 買滿$180可以免費泊車x小時, 買滿$500可以免費泊車八小時, 聽起來有點天方夜潭, 不過是真的.

去 到那裏, 看是看到Element的大字, 但兜來兜去都找不到商場停車場入口, 結果沿著大廈外圍兜了一個圈, 只見到什麼漾日居, 君臨天下, 凱旋門什麼什麼停車場入口, 又見到不知什麼屋苑的卸貨區入口, 原來商場入口只有一丁點, 有點難找, 更別說要去什麼圓方北停車場 (原來圓方有兩個停車場入口, 一個南, 一個北, 真是大鄉里).

去到當然先買咖啡, 這間分店比IFC那間大很多很多, 還有一個相當大的試咖啡區.

有椅桌讓客人靜靜品嘗咖啡, 我選了兩杯限量版 (free的, 下次有機會去圓方或IFC也記得嘗嘗, 這家咖啡不錯, 連我這個咖啡精對他們的產品也絕對沒挑剔).

為免再麻煩, 一次過多買一點, 這裏100杯, 夠我喝一段日子了 (還未捨得多買一部這個品牌的咖啡機放在office, 最平要二千多元一部啊, 所以在office只喝普通咖啡, 掙扎…掙扎…掙扎…).

咦! 送糖, 以前都未試過. 不過沒關係, 我喝咖啡不加糖.

這就剛夠五百元 (看! 平均才$5.2一杯咖啡, 一點也不貴, 貴的只是咖啡機), 可以讓我在圓方消遣八小時, 哈哈!

之後趁人不多, 先去吃東西, 去了一間叫Sala Thai Restaurant, 一般啦, 不算貴.

用手機拍攝果然很差, 三道菜好像同一個sauce煮出來的 (熱騰騰有煙啊!)

最後去了Three Sixty掃貨, 這也是Meow~Meow~教的, 去到記緊要去Three Sixty買東西 (in case 沒有買到其他貨品而享受不到免費泊車優惠, 哈, 我們都是小師奶, 精打細算), 不過我自己覺得好像City Super選擇多一點.

回到家中, 見到兩個女兒不約而同看著窗口, 看了很久很久, 我拍了數張照片她們還是抬著頭, 有什麼好看呢? (像不像兩個啤梨? 我家中現在有六隻啤梨貓, 怎辦? 猜猜誰不是啤梨.)
呵呵! 明天放假!

12 則留言:

  1. 我好喜歡架咖啡機, 我都好想買一部放在office (省下2個月的Starbucks coffee fund就可以買部最平的model 走), 不過, 我驚放在office 會俾人講閒話, 你知d 人幾mo-liu 啦, 所以好"善冒"你有呀....
    我估寶寶不是 啤梨貓...
    you are on leave tomorrow?  nice... take some rest to compensate your working Sunday.  Have fun.
    [版主回覆05/18/2009 00:32:00]我以為你做果d大公司, 通常pantry會有一部好pro既coffee machine tim (用黎招呼client嘛).
    咁你屋企有無nespresso呀? 我果部買時好平 (model C90), under $2000, 點知停產, 而家最平一部都要$2588 (model C100), 不過其實依然值得invest.
    我而家好少飲starbucks, 一來太貴, 二來我覺得其實好一般, 加上佢地exploit d farmers, no fair trade, 所以杯葛佢 (哈哈, 好低能)
    寶寶係一隻小啤梨, vet話佢 a bit overweight, 所以答案唔係佢, 係咕咕呀, 咪睇佢長毛, 其實輕飄飄, 食極都唔長肉.

    回覆刪除
  2. 我都食過 Elements Sala Thai, 都幾好味又唔貴 不過食完勁 thirsty, 可能是太重味精了
     
    [版主回覆05/18/2009 21:24:00]係呀, 食物係okay, 不過幾重味.

    回覆刪除
  3. office has espresso machine and filter... but the coffee bean tastes very bad
    [版主回覆05/18/2009 21:23:00]咖啡難飲真係好慘呀, 咁不如自己買機, 我唔care同事點睇, 佢地如果自己買capsule我都樂意借部機出黎架, 最重要自己有得飲嘛. 我唔買係因為嫌貴, 一個人擁有兩部nespresso好似好奢侈

    回覆刪除
  4. 我平時一起身就要飲杯奶茶...不過返早就會變咗飲咖啡(因為咁早冇茶餐廳開門,於是我只可以飲24 hrs 老麥即磨咖啡 )。
    啤梨貓.....我家有4隻,全部個"下盤"都好壯健
    [版主回覆05/20/2009 12:11:00]哈哈, 四隻啤梨貓, 好可愛! 我有時都飲麥記咋, 貪佢夠平!

    回覆刪除
  5. Wow, 好鐘意哩張望窗口相,好鬼得意...好似係到望星星月亮!
    上次我都有同我個friend去買capsule。 有nespresso好方便...幾時飲都得,一個一杯! 我都好想買but 部野真係吾平!
    [版主回覆05/20/2009 12:15:00]第二日, 我地found out到佢地睇咩, 原來係一隻小強 (我地發現時隻小強已經暈左, 但仲郁手郁腳, 應該係我d貓打暈人地). nespresso部機個價錢真係令人卻步. 係wor, 我仲有張coupon, 五月底前買機可當$500用, 要就話我知.

    回覆刪除
  6. 係小強... 笑死我la...   想也想不到係.................小強。
    我最怕小強...打暈左實在太好la!
    U sure u don't buy an extra machine to put in the office??
    [版主回覆05/22/2009 00:13:00]No, I won't buy another machine in my office for the time being cos' it's still very expensive after the discount.
    If you want the coupon, leave your address in a private message and I'll send it to you a.s.a.p. as it expires on 31 May 2009.

    回覆刪除
  7. 大點, happy birthday, 心想事成
    [版主回覆05/24/2009 17:34:00]好多謝你呀! 今個生日收到好多祝福, 好開心!

    回覆刪除
  8. 豬大點 HAPPY BIRTHDAY!  Wish you all the best!!!
    [版主回覆05/25/2009 12:29:00]Tnank you BabyJo

    回覆刪除
  9. I was talking with my friend last sat, and she said she might know someone who works there and get a "Special offer...or Staff discount" for the machine.  Pls keep yr coupon for someone else who may need it  Hopefully i will get a good news from my friend soon........................!!   thanks thanks!
    [版主回覆05/28/2009 01:35:00]Okay!  Hope you get yours very soon and enjoy the coffee.

    回覆刪除
  10. Hi and nice to meet you here!
    I just found out that the Nespresso is under Krups company. Krups's coffee machine is really great and I'm using it now. You can think about it if you want to have another one in future.
    The machine is used from whole coffee bean and it will be grounded by it self. Also, u can mix a several kinds of bean for your own favour
    http://www.krups.com/All+Products/espresso-machines/fully-automatic-espresso-machines/Products/XP7240/Espresseria+XP7240.htm
    [版主回覆07/06/2009 09:35:00]Thank you so much!

    回覆刪除
  11. 我都有部nespresso機呀,你會唔會加奶飲嫁?
    [版主回覆12/29/2009 23:31:00]嘩嘩! Gimme 5! 呢個係我用過最好用既coffee machine, 衰在貴,我仲一直考慮緊買一部放office. 我一般唔加糖加奶架,佢D咖啡唔算好濃,可以接受,你呢? 原來你同yiuyiu有共通點外,我同你都有貓,有芝芝,仲有nespresso.

    回覆刪除
  12. 我飲開加糖囉,不過好細杯唔夠喉呀,你會唔會用一次用兩個capsule整大杯D呀? 好得意呀,好多相同之處,haha
    [版主回覆12/29/2009 23:41:00]我唔會一次用兩個capsule整大杯D,但放假時我會一日飲more than一杯,heehee。

    回覆刪除