2009年5月31日 星期日

充滿陷阱的家


前一排買了一個新裝飾櫃, 但由於貓貓到處撒尿的情況嚴重, 一直不敢拆去包裝的膠紙.
今天終於可以解封了.

「喂! 仔呀! 放裝飾品架, 唔係俾你跳上去玩!」

(留意櫃頂放了”吉”腳仔的膠墊, 以防他們跳上去時把櫃推跌)

買了新電視和新櫃, 客廳又不同樣了.

不過電視又大又薄, 為免貓貓跳上電視頂把電視推跌, 於是乎……

只在旁邊留了一個位置讓貓貓跳上去坐坐.

都說我很毒, 呵呵呵!
題外話, 蝦頭, 為何睡在我的袋上?


5 則留言:

  1. 呢d'吉'腳裝備, 我放在梳化頭枕上, 真係work!
    妳個飾物櫃咁無遮無擋, 好易被掃場喎
    [版主回覆05/31/2009 23:15:00]我班貓好鬼醒架, 佢地識用手撥左d'吉"腳膠墊落地, 再跳上電視櫃, 所以我下面仲會墊防滑墊. 道高一尺, 魔高一丈.
    係呀  我會用blue tag貼穩d裝飾, 或者從內用膠片封一封, 到時放好野再諗.

    回覆刪除
  2. mama, are u kicking us out from the living room?
    by the way, the new cabinet is very nice ah!
    [版主回覆05/31/2009 23:14:00]Haha, no lah! There're still lots of spaces.
    I really like the cabinet.  It looks so antique!  I got it half price, a good bargain.
    Now you know why I didn't post my new TV before.  I have to wait for my cabinet to be unpacked.

    回覆刪除
  3. 你個吉腳裝置係邊樹買?我屋企套影音就快比2隻衰豬跳上去跳到反轉啦~! 我老公遲早連我帶貓逐出家門啦!!!
    [版主回覆06/03/2009 21:51:00]吉之島十蚊店呀, 放寵物用品果度(無你問店員啦), 快d去買啦! 有方形同長形, 可以自己剪栽, 同埋有扣仔可以拼埋.
    我上個月先丟左我套Hi-Fi, 俾貓跳上去痾左尿, d尿攝哂入機件度

    回覆刪除
  4. 下,屙尿咁大劑??!! 換左係我一早連貓比人丟出街啦!我老公奪影音超貴,如果整單咁嘅野,佢分分鐘殺左我2隻貓呀!
    好,我馬上去買! 不過呢個野有冇咩名堂呀?我去開果間吉之島十蚊店唔覺有播............
    [版主回覆06/04/2009 02:49:00]好在我套sony都聽左幾年, 而且之前又買多左套新Hi-Fi, 先無咁肉赤咋.
    我唔知叫咩名堂呀, 佢本身用途係放花園, 等貓貓唔好踩花 (總之都係針對貓而設).
    我平時去開旺角創興廣場果間, 就放寵物用品果度, 你試下搵下啦.
    (快d買啦, 唔係貓貓遭央啦!)

    回覆刪除
  5. 我第一次見""吉"腳仔膠墊...你吾post張相,我都吾知係乜...
    [版主回覆06/09/2009 21:54:00]呵呵, 專門對付貓的, 好好用

    回覆刪除