2008年6月1日 星期日

新屋擺設

放了超過一星期假, 終於收拾得七七八八了. 全屋用回舊傢俬, 一件新傢俬都沒有買過呢!

趁貓貓未搗亂之前, 拍了幾張照片留念.




客廳

由於未裝好寬頻, 所以電視櫃還未收拾好

十三呎長落地大玻璃, 這幅窗簾份量十足

飯廳

我最愛的貴妃椅, 又可放回客廳了

數年前買的屏風, 現在放在梳化旁邊, 用來遮掩洗手間的門

鴨仔當然放在當眼之處

有點混亂的書檯 (其實我已經很努力執拾了)

買了超過十年的仿古電話, 本身亦已成了一件古董

9 則留言:

  1. 新屋好靚呀...
    仔女們喜歡嗎??

    回覆刪除
  2. 好想去你屋企玩呀

    回覆刪除
  3. 我好鐘意你個屏風同電話呀, 靚到好似道具咁. 下次有機會去你屋企一定要影返張到此一遊相,
    [版主回覆06/03/2008 09:44:00]我係古老人, 鍾意古老野

    回覆刪除
  4. 新居好別緻好靚呀! 除左貓仔, 仲有好多鴨仔

    回覆刪除
  5. 我好鐘意你書房.

    回覆刪除
  6. 間屋好靚呀!!!!! 幾時約我地去搗亂呀?!?!?!!!!!  

    回覆刪除
  7. 你張檯一d都唔亂

    回覆刪除
  8. 可以黎搗亂無?? 

    回覆刪除
  9. 很大的屋啊! 貓貓們都很開心的樣子呢!
    牠們在相片就好似model咁~

    回覆刪除