2008年6月27日 星期五

好枕嗎?


Shomo從小就喜歡鑽袋子和盒子, 不論是任何類形的袋和盒子, 一律不放過. 尤其喜歡襯我去旅行收拾東西時”攪攪震”.

2005年我去台灣前一晚 (也是近幾年最後一次旅行)

更離譜的是趁我的朋友來我家探訪時, 偷偷鑽進人家的背包, 到人家離開時, 發現背包重了很多.

但最近, 他又有新玩意, 千挑萬選, 選了這個.


算了, 都忍了他這麼多年, 也不在乎這一次半次.

但更壞的是”大唔好教壞細”

你兩個小鬼頭當媽媽的袋是你們的窩嗎?

一不離二, 二不離三, 這幾天, 每個晚上都有這個情景, 你們說氣不氣死我.

是每一晚, 甚至連現在我打blog的這一刻也不例外!!!
Okay, okay, 媽媽認輸了, 你們乖乖, 讓媽媽多用幾年, 用殘了, 再改裝給你們做睡墊好嗎?

7 則留言:

  1. 仲唔正中你下懷?!
    借D意買過個啦, 哈哈~

    回覆刪除
  2. 哈哈哈哈..佢哋都好識嘆喎..定因為媽媽嗜藍色..佢哋一見藍色就好有安全感..就瞓左上去....就好似俾媽媽抱住咁呢??  不過今次好似貴左 D !!  哈哈
    m omo 同冬瓜果張影唔影都正面呀??  好 sweet 呀..

    回覆刪除
  3. CAT CAT也喜歡姑池喔

    回覆刪除
  4. 佢地真係好得意好爆笑.

    回覆刪除
  5. 原來佢地鍾意姑池

    回覆刪除
  6. 你寵懷了家中的貓貓們啦!
    而且佢地都好識貨啊!

    回覆刪除