2008年8月1日 星期五

小黑炭 again!


今天我醒目了, 拿著相機stand-by , 讓大家可更清楚看到小黑炭, 畢竟, 連我見到他的機會也不多呢.



吃完又拍拍蘿柚走啦

臨走時, 我發出一點聲響吸引他注意 (這張很濛, 但總算見到他的樣子)

鬼鬼祟祟的

8 則留言:

  1. 小黑炭好鬼英喎,

    回覆刪除
  2. 好cute 一d都唔似流浪貓

    回覆刪除
  3. 小黑炭心想:乜呢個姐姐成個痴女咁

    回覆刪除
  4. 小黑炭真係幾靚仔喎

    回覆刪除
  5. 給你拍到牠的樣子了啊! 哈哈~

    回覆刪除
  6. 終於都影到佢個靚仔樣啦

    回覆刪除
  7. 會得到你露台吃飯.....一定跟你有緣。
    在一個美好的露台、用一個靚靚的瓷碗享受有愛心的一餐。不得了....!!
    這一定是carmen你的小黑炭.....你好有心呢!!!
    [版主回覆08/03/2008 20:04:00]嘻嘻, 是啊, 這是小黑炭專用瓷碗, 本來是我的貓貓的, 但他們用不著這麼多, 我不讓我的貓狗用塑膠食器, 太難清洗, 太容易有潺, 我怕容易有菌.

    回覆刪除
  8. 身型好fit, 好靚仔!

    回覆刪除