2008年8月4日 星期一

兩位新朋友


今天到村內另一間餐廳吃晚飯, 因為平時去的那間星期一休息.
想不到竟然遇到兩位小朋友.

這是第一位, 瘦瘦的, 小頭跟冬瓜差不多大, 都屬於偏小.


他後頸兩側都有傷口, 而且清楚見到頸部有被勒過的痕跡, 想必是小時候被人用繩綁過, 不過現在見他活活潑潑, 只是對人有點戒心, 不讓我摸, 而且我看著他時, 他fee我呢!

另一位小朋友, 很靚女, 我想是女孩子, 一個cat breeder告訴我, 除非非常例外, 否則三色貓都是女孩子.


這隻跟之前一隻完全不同, 很嗲人, 不停對著我們叫, 我伸手在她面前, 她立即把頭伸向的手, 讓我抓抓, 還抓到她打呵欠.

看她一副”冧樣”

6 則留言:

  1. 第一隻個樣好寸呀..同埋真係好有警戒心..好在你影佢時無話要攻擊你咋..呢 D 無咩快樂童年嘅貓貓都係小野為妙!!  小心小心....
    第二隻個樣真係好冧喎..有無試過抱佢呀??  我估都唔會太 "擴拒" 嘅!!
    大點呀..我個 friend D 貓 B 對眼變左色喇又..唔再係藍眼..變左同佢媽媽一樣喇....

    回覆刪除
  2. 原來三色貓大多數都係女仔黎架? 真係第一次聽喎

    回覆刪除
  3. 第二隻貓貓好可愛呀~~~~~~~~~~~~~  

    回覆刪除
  4. 第一個小朋友一定係小時候有不愉快既經歷... (頸部被勒過的痕跡咁深, 同虐待無咩分別), 所以最需要愛&關心. 但既然暫時無人可以比一個安全既家比佢 ( 如果 餐廳 不是 已收養牠們) , 讓牠對人有多一點警覺性可能反而會好一點. 但這是因為愛牠, 不是怕牠或厭棄牠. 貓貓, 要努力生活下去, 希望你會得到幸福

    回覆刪除
  5. wah, thank you for telling us, 原來三色貓大多數都係女仔黎. 

    回覆刪除
  6. By the way, the first cat (the one with the scar around his neck) is so beautiful! :-D

    回覆刪除