2008年7月31日 星期四

我的小黑炭出場啦

一向"只聞樓梯響"的小黑炭終於曝光了.

今天放工回到家中, 見到小黑炭在附近等著, 當時天還未黑, 我趕緊把貓糧放在糧兜中, 然後走遠一點, 靜待小黑炭出現.

(由於手機的相機不能zoom, 只有遠距離的拍, 我已經盡量把小黑炭放大)

看! 這就是小黑炭, 第一隻我在新居碰到的貓貓, 亦即"炭A".




我靜靜的走近一點.

再走近一點 (其實小黑炭並非不察覺我越走越近, 他偶爾也轉身看著我, 只是那點距離還不足以嚇跑他)

吃飽就拜拜.

6 則留言:

  1. O..炭a d 毛色真係好令呀~~
    不過佢就唔o岩啦, 食完拍拍蘿柚就走人, 應該同你打個招呼先嘛.
    [版主回覆07/31/2008 22:02:00]係啦, 仲影到佢個屁股仔

    回覆刪除
  2. ee.. 佢真係幾灰黑喎
    佢就醒啦, 食飽就閃

    回覆刪除
  3. 見多啲, 遲吓會唔會friend ga??

    回覆刪除
  4. 好野, 終於影到佢啦

    回覆刪除
  5. 終於見到小黑炭喇~~~~~~~

    回覆刪除