2013年12月5日 星期四

Me Me新進展 (已做手術)

Me Me的手術經已做完. 醫生替她切除部份組織作化驗 (三星期後有結果), 又把她虎牙後面的牙齒完全拔去, 因為該處的牙肉全爛了. 我未有機會看到她的口仔, 不過我想她大概已變成無牙妹.

手術後回家的Me Me非常精神, 最棒還是她可以自行進食, 無需force feed, 實在令人鼓舞. 她現在主要吃Revolution, 一來夠軟無需嘴嚼, 另外營養也較好.


 

 天氣冷了, 她還是乞痴乞痴的, 今次換了另一件衣服, 看! 像不像一個毛公仔.






被戲弄了




這段期間, 多得大家的祝福, Me Me一步步捱了過來. 現在只等化驗結果, 希望一切安好.




24 則留言:

  1. 無論化驗結果如何, 大點同me me 都要加油!
    me me 好似隻漂亮毛公仔

    回覆刪除
  2. 最高興係me me 有胃口食野, 肯食就得架啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 三星期後先有結果呀,不過佢好精靈,餐餐清,我有信心問題唔大。

      刪除
  3. MeMe真係好得意可愛,個化驗報告一定好靚仔的,放心

    回覆刪除
    回覆
    1. 我相信一定靚仔!佢咁精靈,邊似大病!

      刪除
  4. 應該無問題的,不用擔心。Me Me 真的很可愛啊

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝啊!我都覺得佢越來越得意。

      刪除
  5. 好想咀啖佢, 咁叻女唔洗force feed又好胃口, 好開心呀, 自由行未呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 除咗瞓覺,佢幾乎全自由行,佢而家唔鍾意困房啦。不過妹妹唔知係唔係唔開心,呢兩日絕食,要force feed. 佢又勁掙扎,全家都傷哂。

      刪除
  6. 回覆
    1. Me Me都係好叻豬,咁多傷口仲肯自己食。

      刪除
  7. MeMe好叻女丫,希望佢繼續努力,一定會康復的!!

    回覆刪除
  8. 回覆
    1. 謝謝你, 我也是略盡綿力, 幸好貓貓沒事了.

      刪除
  9. Me Me 叻女,無嘢難到Me Me & 大點,一切定必順利渡過 ^ ~^

    回覆刪除