2013年12月23日 星期一

好野齊齊分

養貓多年, 我都沒給他們吃人吃的東西, 怕壞肚子, 況且年紀最大的那幾隻貓, 向來不會吃我的東西.

較為年輕的那些, 像咕咕, 豆靚, 卻極喜歡八卦我吃什麼. 我吃東西時, 最愛跳上我大腿.

好! 你喜歡, 就給你試過夠 (反正吃一點點, 關係不大啦 ^^)

這次吃啫喱, 我就逐一試試他們的反應.

咕咕曾經極愛我吃的甜點, 現在可能長大了, 竟然不感興趣



 

大哥老大向來最乖, 13年來從未敢吃我的東西







老二蝦頭和大哥一樣, 從不吃人類的東西







全家最餵食的豆靚, 年紀少少就喜歡跳上餐桌偷食物, 竟然也只是聞聞, 沒搶吃



真的沒貓幫襯? 你以為!

餵食細佬(九仔豬寶)來了!~

 







細佬好為食呀!!!



24 則留言:

  1. 為食貓幾時都好玩啲架, 我4件, 得智障細佬仔叫做為食少少, 佢鍾意食云呢拿雪糕 ^^ 仲有佢食菜心都幾叻架, 你有無試過呀?之前見貓友卡樂b啲貓頭鍾意食, 肯食易過種貓草, hehe…

    回覆刪除
    回覆
    1. 我家妹妹最愛貓草, 但俾過菜心佢又唔食.
      你四貓都乖乖^_^

      刪除
  2. 哼哼哼.......樓上篤我背脊
    卡樂b最愛吃菜心葉, 早、晚都要吃, 也會吃面包、蕃薯皮(我負責吃蕃薯)、叉燒包皮, 唔俾會用腳撥或趁你分心一口咬落去

    回覆刪除
    回覆
    1. 下下下! 咁都得 @@" 蕃薯皮真係未聽過, 有咩咁好味呢?

      刪除
  3. 回覆
    1. 我其實鍾意瘦貓. 瘦瘦長長, 好得意.

      刪除
  4. 呢呢最鐘意練奶...lam 小小

    回覆刪除
    回覆
    1. 咦! 有趣喎! 咕咕有一排鍾意食豆腐花, 點知有次食咗啖嘔, 以後唔俾佢食咯.

      刪除
  5. 貓咪為食樣好可愛,追食D行為更得意

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 但係跳飯檯討厭呢! 我有兩隻細貓女都鍾意跳飯檯, 好多時食飯要困住佢地.

      刪除
  6. 唔係唔想食,只係呢啲唔啱佢哋食唧

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁我又唔咁真係俾佢地食, 聞下舔下大家已經好開心!

      刪除
  7. 妳都話咗九仔豬寶同我的叮噹有樣睇,同係為食,百厭,話極唔聽 XDDD
    人食飯,佢都要上枱試食...o o...
    細妹媽講ge菜心,雪糕;呢媽講ge練奶;卡B講ge面包等等....佢都Like > <

    回覆刪除
    回覆
    1. 下!! 好離譜喎! 乜都啱, 仲要百厭, 幫我打佢屁股仔!

      刪除
  8. 細佬真係食呀?唔驚咩?
    不過我肥仔個親生媽咪都成日食榴槤,又冇事喎

    回覆刪除
  9. 新一年要健健康康多姿多彩啊!!!

    回覆刪除