2014年1月18日 星期六

新玩具

家中貓多, 他們自然多伴一起玩, 所以我平日不多買玩具給他們. 有一天剛好見到Q Pet部份玩具有折, 又想起他們的確像可憐小孩, 所以大手筆一口氣買了幾件給他們.

這個不錯, 有布洞洞, 又有抓柱



豆靚: 媽媽, 這個怎樣玩?




啊! 可以抓臉止痕!


擦擦擦





原來還有洞洞



我架! 行開啦!




寶寶又來攢洞洞



 找找找



 竟然找到個彈弓玩具! 誰放進去的??



另外又買了兩塊可加日本貓草粉的墊墊, 大家都很喜歡 

寶寶: 向左又得



向右又得



另一個是長形的. 

我: 寶寶, 怎麼每件玩具都有你份?



文靜的妹妹也來坐



又買了梳化仔給他們

蝦頭和豆靚要捷足先登



當然蝦哥哥贏了



就連拆下來的紙盒都當寶







貓貓真易滿足!









20 則留言:

  1. 我好少買貓用品、玩具, 連貓樹都是另一貓友冇用送給我三貓

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都好少可咁豪,見抵買咋!玩幾玩佢地又厭。

      刪除
  2. 真係好多嘢喎,唔敢買太多會“丫掟”o既貓用品,費事奶奶“o依o依哦哦”

    回覆刪除
    回覆
    1. 大件我都唔買啦!而家買貓樹都揀細細件,費事阻地方。

      刪除
  3. 每次買野比佢地玩真係開心過佢地啊!嘻嘻!

    回覆刪除
  4. 我的經驗是要俾錢買的玩具唔玩 ><

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈!都啱!反而跌落地既野就爭住搶。

      刪除
  5. 個個都俾面,好有滿足感的應該係大點 ^ ^

    回覆刪除
  6. 回覆
    1. 俾舊紙團佢地一樣玩得咁開心!(≧∇≦)

      刪除
  7. 貓地玩得好開心喎~
    頭3樣我都想過買~哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢地破壞力好強,又嘔又撒尿,所以平時都好少買玩具,今次見平就忍唔住啦!

      刪除
  8. 貓口眾多嘅屋企特別熱鬧....件件都走埋去八下

    回覆刪除
  9. 寶寶最八卦, 咩都有佢份 ^^ 我間唔中都會去Qpet買玩具, 果兩個抓兜兜我都有買呀~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我一屋都係八卦貓!個個爭做管家^^

      刪除