2014年2月2日 星期日

Me Me近況


早前我在facebook分享過Me Ne的近況,由於不是所以blog友有我Facebook, 所以我先原文copy過來。

每次約朋友吃飯,總有人問起Me Me近況,大家原來都很記掛她,太好了!

(1)Me Me原來不是黑貓, 陽光下可見她原來她的毛色是極深的啡色。
(2)我已正式收養Me Me. 她成為我家第十貓,從此不會再留離失所了。
(3)她的頑皮程度是全家之首。每次我們吃晚飯,她不下五六次跳上飯檯,故此現在開飯時,要把她困籠或困房間。每次我進入廚房,她總有辦法在門關上前竄進去,然後九秒九四腳跳入洗手盤,把手腳全弄濕(因為她曾在洗手盤發現有貓糧的匙羹)。
(4)她喜歡選擇性扮聾,你喝她,她會詐作聽不到。氣屎我!
(5)她依然喜歡黏著人,你在梳化一坐下,她就會躺在你大腿上。
(6)1月26日要絕育啦!

日子,就在一擔砂糖一擔屎中渡過。


新進展:
到了1月26日,我們早上就帶Me Me到獸醫接受絕育,順便給獸醫檢查她的口腔。



醫生發現她口內較細的瘤還未消去,最重要,她竟然輕了!由2.2kg再跌至2.1kg!! 大點竟然有養不胖的貓。最後醫生不建議Me Me做絕育,要繼續食抗生素和養肥一點才可以。

大家放心,Me Me仍然爛玩貪食,非常活潑。現在我每餐都餵她多一點,希望她快點長肉。

有相為證!我一坐下來她就爬上我大腿。萬試萬靈^^


18 則留言:

  1. 愛坐中髀o既貓,真係羨慕屎

    回覆刪除
  2. 天師仔同 Charco仔唔喜歡?

    回覆刪除
    回覆
    1. Charco仔不嬲都係cool,除咗想食至會搵人,天師仔就做流浪貓時愛坐大髀,一入咗屋就唔肯再坐,所以我成日都話係俾佢“坤”咗帶返屋企

      刪除
    2. 哈哈!唔緊要,俾到一個家佢地已經心滿意足!

      刪除
  3. me me )))))
    有家啦, 戥您高興....遲小小至絕育囉..
    祝您一家新春大吉, 精神爽利

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻,根本唔捨得俾人,佢太痴人,又嗲,以後都係跟住我過日子啦。
      佢重咗少少啦,希望佢越來越大隻。

      刪除
  4. 祝Me Me 快快長肉,身體健康

    回覆刪除
    回覆
    1. 長緊啦,已經上到2.7kg, 佢餐餐都食好多呀!

      刪除
  5. 相信百厭Me Me一定好快肥番 ^ ^
    祝大點家大大細細身體健康,笑口常開!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,每餐都俾多咗佢,佢又肯食,已經不斷升磅中。

      刪除
  6. 祝meme早日康復,健健康康

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你,佢已經冇大礙啦,果少少牙肉增新冇影響佢,佢好活潑,好食得。

      刪除
  7. 已經成為你家中一員, 有愛照顧, 一定會日漸健康, 你同MEME都要加油啊!

    回覆刪除
  8. 回覆
    1. 佢到而家都係咁,你坐低佢就跳上你大脾,又肯同人瞓覺,勁嗲。

      刪除