2009年1月9日 星期五

如此取暖


最近天氣是冷了一點, 貓貓一向有方法取暖, 就是自行鑽進我的被窩中睡覺.

最近, 我卻發現他們有個壞習慣, 就是趁我做飯後, 跳上爐頭取暖.



這樣實在不行, 太危險了, 其中一次冬瓜還不小心碰到剛熄火的爐頭, 慘叫一聲然後跳了下來, 相信她燙倒了.

於是我把去年買的寵物用暖氈拿出來. 這暖氈在Q-Pet購買, 百多元, 不算貴, 套子可拆下清洗, 電線又用特別物料包好, 所以很安全.

氈子剛暖, 他們就急不及待躺上去取暖.

貓肉沙甸魚

排排躺, 食果果

6 則留言:

  1. 呢兩個星期...我同老公瞓覺時都會好自然咁就住就住....因為4位老闆分別佔據咗我地張被ge不同位置。
    我地又唔想整醒佢地....搞到佢地又搵位瞓,咁唯有我地兩個就佢地4個啦=="
    [版主回覆01/10/2009 18:44:00]我就o黎患上右邊身癱瘓症,因為長期俾佢地壓住
    仲有對腳,由大脾到小腿,可以瞓三隻貓 =.="
    我d血液循環好差呀,不過無辦法,為左佢地我會忍

    回覆刪除
  2. 哈哈, 好搞笑呀!! 你果區會唔會比市區更冷呀?? 好少見 kitten 著衫, 佢地係肯唔肯著衫呀?
     
    [版主回覆01/11/2009 18:58:00]唔肯著衫呀,一著左就發癲,不過我長期打開房門,佢地可以捐入被竇訓
    我屋企室外好凍呀,但間屋就唔算凍,我都好少開窗

    回覆刪除
  3. They are just gorgeous!! I think you may need two electric blankets for them.
    [版主回覆01/11/2009 18:57:00]Actually I got two.

    回覆刪除
  4. I love the mat... I saw it in Red Carrot today... you know what, it is exactly the same one (I remember the brown runner) and it costs $580.  crazy. 
    [版主回覆01/14/2009 00:00:00]The original price at Q-Pet is also $500 something.  I bought the mat during promotion!  I think the promotion lasted for quite a long time.

    回覆刪除
  5. 三隻貓仔, 好識嘢!!!

    回覆刪除
  6. 佢地咁都得.... 好cute~



    恭喜恭喜~恭喜發財~

    回覆刪除