2009年1月25日 星期日

窗簾後的囡囡


我家兩個囡囡 (應該是三個, 不過還未確定, 大家猜猜是誰)極喜歡躲在窗簾後看風景.

這是妹妺





這是冬瓜



美媽襯美女, 呵呵!

4 則留言:

  1. Happy New Year of Ox, good health for you and your cats, dog and PIG.  I like 冬瓜... she is a true beauty!  so... tell us more about the secret of the 3rd girl?  are you bearing a baby girl?  (congrats!)
     
    [版主回覆01/26/2009 23:08:00]Happy Chinese New Year!
    Haha, no, I'm not going to have any baby (I prefer to keep pets). 
    Actually, we suspect 寶寶 is a girl instead.  Though I haven't taken her to the vet, I don't see any testicles which are quite visible when male cats have their tails up.  I always think 寶寶 is a boy as 'he' is quite big in size.  

    回覆刪除
  2. 我家的貓貓最愛在窗簾玩追逐戰....不用兩個星期,一塊新窗簾已變得溶溶爛爛 ,所以我家中的窗簾一定要用cheap嘢,免得自己"肉赤"
    [版主回覆01/29/2009 23:31:00]我屋企幅幅窗窗都有穿有爛架,我通常買厚布,所以望落無咁覺

    回覆刪除
  3. 粉藍色的窗簾 + 粉藍色的噹噹, 好美呀!!
    [版主回覆01/29/2009 23:30:00]媽媽幫佢扮靚靚嘛 ^0^
    迫佢用媽媽至愛既顏色

    回覆刪除
  4. 我覺得妹妹超靚呀
    好有果種出塵脫俗既美態

    回覆刪除