2008年11月24日 星期一

這也是我的至愛之一


談了寶寶幾回, 暫時歇一歇, 不過可以告訴大家, 我還未成功取得寶寶信任, 雖然他開始越來越不怕我們, 但只要伸手接觸他, 他就會立即退後, 看來我們還要繼續努力呢!

大家有否發現, 最近杜鵑和大紅花當造啊! 我對大紅花有一種偏愛, 因為自家種的花, 很少有這麼大朵, 比飯碗還要大呢.
這是我最近的戰利品

真的很美啊!

還有這種叫金錢樹, 極易種, 毋須曬太陽, 半個月澆一次水, 如果你是懶人, 又想種植物, 我介紹這種呢.

這是我家的日本參樹, 越來越大了, 最近幫它換過盆, 這個花盆還是去年Crabtree & Evelyn Gardener Set送的, 很有心思.

請大家繼續留意啊! 很快又有寶寶的新照片發放, 切勿錯過!

3 則留言:

  1. 金錢樹原來咁易種, 我又買番盆先
    [版主回覆11/25/2008 21:46:00]係呀,超易種,不過俾個貼士你,連盆一set買,貴好多,我係分開買,植物還植物,再另外買盆返屋企自己換,就平一大截啦.

    回覆刪除
  2. 對不起再借位, 西洋菜街 找家    
    http://hk.myblog.yahoo.com/lamsaralam/article?mid=5254
    http://hk.myblog.yahoo.com/lamsaralam/article?mid=5168
    http://hk.myblog.yahoo.com/lamsaralam/article?mid=5065

    回覆刪除
  3. 屋企有花園, 感覺真係幸福
    [版主回覆11/25/2008 21:44:00]唔難架,問題係一般人唔願意搬到咁遠.

    回覆刪除