2008年10月22日 星期三

令人擔心的小朋友 - 布布 (1)


最近在家附近發現一隻貓貓, 本來也不是什麼奇怪的事, 只不過, 這隻貓貓一看就知道不是街貓, 樣子有點像布偶貓 (因此我叫他做布布), 我奇怪他是從那裏來的.

我覺得布布本身並不是流浪貓, 而是一向有人養, 只是到底他被人遺棄, 還是自己走失呢?
我在村內到處找過, 都沒有見到尋貓啟示. 不過不管了, 先餵飽布布再算.

布布起初十分怕人, 長期躲在一個人手不能及的樓梯底下, 該處十分骯髒, 但布布不肯走出來, 我看到著實心痛, 唯有把貓糧放到樓梯底下, 讓他自己願意時出來吃東西.

後來, 我們發現布布右眼開始發炎, 耳朵亦有脫毛現象, 這令我更加深信, 布布並不是一隻慣於在室外生活的貓.

基於這個原因, 我們決定要把布布捉到, 然後帶他看醫生. 不過由於布布實在膽小, 我們可做的不多.

(故事一點長, 下次再續)

先給大家看看布布的樣子, 大家認為布布是否不像流浪貓?

(這是我家後面一截花園, 布布有時愛在那裏打瞌睡, 不過別以為這樣就容易捉到他, 因為他實在逃得太快)


8 則留言:

  1. 真係唔似街貓, 邊有尼d種咁靚的街貓嫁?  不過有你睇住, 應該ok, 希望佢快d見番主人啦....

    回覆刪除
  2. 咦...幾靚喎.....果然唔係街貓!!
    希望佢知道你哋無惡意...而俾你哋捉到佢去睇醫生啦!!

    回覆刪除
  3. 希望妳能幫到牠, 牠很大隻呢!

    回覆刪除
  4. 唔似街貓,希望你可以幫到布布啦...

    回覆刪除
  5. 牠的樣子絕對不似街貓啊!
    如果日後都是找不到人尋貓,有機會是被人遺棄了呢!
    幸好有你在,都可以放心多呢! ^^

    回覆刪除
  6. 好靚好靚,一定不是街貓,98%似布 偶貓

    回覆刪除
  7. xyz , xyz資訊工坊 竹 xyz軟體王 推 xyz軟體補給站 推推 xyz軟體之家 王 xyz軟體 詞 xyz遊戲 昂 xyz軟體銀行 人 xyz大補帖 ghijjk 大補帖 jhk 軟體急先鋒

    回覆刪除