2010年10月6日 星期三

奇怪的自由貓

初搬來時, 有一次我在花園見到一隻三色貓, 我當時心想: 這流浪貓挺美!

過了幾天, 和住在我前面那間屋的新鄰居傾談, 原來她家裏養了五隻貓.  她的貓都是自由進出屋子的 (
), 貓玩累了就會自動回家, 從不用她擔心.

對於我來說, 這樣太冒險了. 這裏附近又有車, 又有狗, 萬一貓貓遇到任何意外就不好了.  不過, 既然人家這麼多年都相安無事, 我也不便給太多意見!

前兩天, 我在屋旁的停車場, 見到一隻全黑的貓, 頸上戴著一條彩藍色的頸帶, 很是神氣. 我當時一驚: 誰家的貓走失了?

可惜貓見到我躲到車底.  後來我想想, 這該是我鄰居養的貓, 他出來玩了!

果然, 過了一會, 我又再次見到我起初見過的那隻靚靚三色貓, 看真一點, 她頸上戴著蝨帶的, 原來, 他們真的會出來玩耍.

這貓不太怕人, 我替她拍照都不走開. 她會走到我家花園蹓躂 (還留下便便).







我安慰自己, 很多涼茶舖, 雜貨店養的貓貓, 都是日間會自己外出玩耍, 到黃昏就自動回家吃飯! 別怕! 別怕!


(有人告訴過你們嗎? 三色貓九成是女的, 我不知道是否真確, 大家不妨去引證引證! 不過至現時為止, 對我來說這是成立的.)


15 則留言:

  1. 我有朋友住村屋的, 他家的貓也是放養... 唔明點解要咁做.... 我就唔鐘意囉
    [版主回覆10/07/2010 19:27:00]對, 放養! 其實貓貓有更大既地方佢走動, 本來係好事, 但香港呢個環境, 我真係有d保留, 太多陷阱啦!

    回覆刪除
  2. 貓咪想入住你家,知你處好食好住又好瞓,所以留下便便,使你留意牠...hahahaha.....沒錯,三色一定是女,還有藍忌廉,龜背,都是女,每一百萬隻中只得一隻是仔,還要是不育的,而再每三十萬隻不育的才會有一隻有生育能力,所以如果你發現有生育能力的三色仔,別放過牠,你發達囉....
    [版主回覆10/07/2010 19:30:00]哈哈! 果然係專家! 你知嘛, 話三色貓九成係女果個, 都係本地一個女breeder黎架! 藍忌廉, 龜背係咩黎架? "有生育能力的三色仔" <--- 應該冇咩可能遇到, 整定我無得發達!

    回覆刪除
  3. 都幾靚女wor...
    [版主回覆10/07/2010 19:30:00]冇錯! 所以對佢好深印像, 街上呢d色都唔太多見!

    回覆刪除
  4. 以前我阿媽養既貓都係放養既..開飯就會出現..不過小時候我對貓沒興趣..所以對我阿媽的貓什麼樣子..竟然完全沒印象..現在家裡養貓也是二個女兒喜歡..她們抱了小白貓妹妹回家才告訴我..我也只好養埋一份啦
    [版主回覆10/08/2010 15:35:00]係呀, 以前d人更加係咁啦, 由得d貓自由出入, 不過年代唔到左啦, 加上而家又多左咁多變態人, d樓又越起越高, 樣樣野都要好小心.

    回覆刪除
  5. 藍忌廉,同龜背都係貓咪嘅顏色~~
    [版主回覆10/08/2010 15:35:00]search下咩樣先!

    回覆刪除
  6. wow "還留下便便" .... 真係好吾客氣  你個花園一定係個好地方!
    [版主回覆10/08/2010 15:34:00]霸地盤霸到去我屋企

    回覆刪除
  7. 好攪笑啊! 啲貓四週圍走. 我以為貓係唔識返屋企......
    [版主回覆10/08/2010 15:34:00]我直頭以為係流浪貓!

    回覆刪除
  8. 我覺得咁樣比較危險,有朋友住圍村,圍村有很多人養狗,朋友家的貓都可以自由出入,可惜最後被鄰居養的狗咬死...
    [版主回覆10/08/2010 15:33:00]貓貓本身係敏捷過狗, 但如果佢地曬太陽訓著左, 意識就好弱 我住果度, 成日都有狗追流浪貓, d主人唔好好拖帶自己隻狗!

    回覆刪除
  9. 我fd都係放養架~!佢地唔會走好遠,都係附近~
    [版主回覆10/08/2010 15:31:00]咁我見佢地都唔走得遠, 但附近依然有狗有車.

    回覆刪除
  10. 在香港的環境放養,No Way Lor, 我會好擔心佢ge安危  我家妹妹正是三色,女嚟     
    [版主回覆10/08/2010 15:31:00]我第一時間都想起你家妹妹! 香港真係太危險啦, 搏唔過呀!

    回覆刪除
  11. 哈哈,猫猫带“金金”来你家,你行运啦!
    [版主回覆10/08/2010 15:30:00]希望啦!

    回覆刪除
  12. 幸好妳是愛貓人 , 否則在別人家隨處放低幾舊金必被追打 , 遇到憎貓既甚至可能毒貓
    放養除要擔心貓的安危 , 還要接受家貓變成烏糟貓
    [版主回覆10/12/2010 20:26:00]都會架, 以前寶寶未入室時, 都有鄰居投訴過, 唔養貓既人, 真係會覺得好討厭. 哈哈, 同我想法一樣, 我俾貓上梳化上床, 佢地出過街咪好污糟?

    回覆刪除
  13. 我樓下果隻貓咪因為放養放放吓無返來囉
    [版主回覆10/12/2010 20:27:00]我自己都有一隻放養既貓養養下有一日走左無再返黎, 但果隻本身係流浪貓, 由別區搬過黎放養, 我到而家都好掛住佢.

    回覆刪除
  14. 大隻美與傻仔發加財多多2010年10月9日 上午10:52

    因為傻婆愛上傻發後成日去圖書館借貓書回家,美全都看過了,3色的貓應該都係女的,可以說了9成9,那是因為基因的 組合, 所以先有3種顏色。 貓放養好怕怕呀,怕遇上壞人遇上狗遇上水塘遇上車遇上虱,好多好多擔心哦...都係留在家好d
    [版主回覆10/12/2010 20:29:00]傻婆因為傻發看書   傻婆真好, 睇黎真係好鍾意發發, 想了解發發更多! 放養危險, 真的不能試, 走了不回頭, 喊屎我!

    回覆刪除
  15. 咁點都係留係屋企至安全,外面實在太危險,好似裝窗網咁,啲人話啲貓唔會跳樓,到隻貓真係跳咗落街,後悔都已經太遲
    [版主回覆12/07/2010 10:43:00]唉! 最近又有朋友隻貓係露台跌左落街, 好在佢住得矮, 隻貓又識返屋企, 否則一定後悔死!

    回覆刪除