2010年10月2日 星期六

餵貓貓吃零食

我家貓貓不像其他貓貓般有不同款式的零食, 來來去去都是吃蟹柳乾, 因為我知道他們喜歡, 所以獨沽一味買這個!

不過要餵七貓吃零食不容易, 他們會搶的, 有時甚至會出手, 我就經常因為餵他們吃零食而被他們抓傷.

為加快餵食流程, 我預先把蟹柳剪碎 (試過在他們面前才撕開, 結果他們等得不耐煩了)




其餘不多說, 去片! (別聽大點的語氣很兇, 查實是大點向來說話都是粗聲粗氣!)




場面實在有點亂, 而且明顯最為食的是咕咕和寶寶, 不斷伸手要搶!
雖然我可以把零食放在他們的糧兜由他們自己吃, 不過親手餵他們有趣多了~!




18 則留言:

  1. 寶寶,咕咕都好愛蟹柳,好難影到七貓一豆嘅全家福合照呀.....
    [版主回覆10/03/2010 15:31:00]你留意下段片一開始, 寶寶以為渣機果個餵食物, 所以對住個相機企左起身, 佢個樣好得意呀! 係wor, 唔講又唔為意, 真係一個鏡頭影哂七貓一狗!

    回覆刪除
  2. How come the little guy who sat on the piano didn't care for the snack??
    [版主回覆10/03/2010 23:42:00]She is 妹妹!  Recently, she seems to have lose interest in dried crab.  I think it's time to buy new snacks for them!

    回覆刪除
  3. 左上角是否妹妹 , 為何做了高人唔食 ?
    咕咕好肥大 , 而且係最狼那位
    阿豆好乖 , 完全無擒上妳處 R 野食 ........ 有點可憐豬
    [版主回覆10/03/2010 23:47:00]近兩次衰妹都似乎對蟹柳無咩興趣, 所以要物色下新野佢地嘆! 段片入面我大叫左三次,三次都係咕咕抓/咬到我痛,咪睇佢肥C大隻,佢應該得3.x kg, 得D毛長. 豆係好乖架, 平日連吠都少,佢知呢D係貓小食,唔會搶,但佢會執死雞,跌左落地果D,佢會食!

    回覆刪除
  4. 家有7隻貓真係要好有愛心和耐性呀..
    [版主回覆10/04/2010 00:18:00]我一直未停過train自己耐性同愛心

    回覆刪除
  5. 今天係獸醫診所看到隻黃貓女..我女兒話想抱埋回家養..咁樣我家可能變成三隻貓啦
    [版主回覆10/04/2010 00:37:00]我頭先睇左你blog, 知道左,黃貓女好可愛,如果環境許可,就考慮下啦!

    回覆刪除
  6. 大隻美與傻仔發加財多多2010年10月3日 上午9:59

    片一開始的貓貓叫太好聽了! 寶寶的樣子很肉緊!! 點你聲音真有點太粗豪,跟美對著發尖尖柔柔的聲線非常不同 你下次幫襯美買其他小吃比佢地試下啦,食死蟹柳會好悶的!! 又或者r下阿寶的珍藏零食也無不可!

    回覆刪除
  7. 佢哋掛住食緊野,唔得閒聽你把聲呀~!
    佢地都算斯文,我個隻囡囡
    [版主回覆10/04/2010 21:20:00]佢地唔算斯文啦,我覺得好狼死呀!

    回覆刪除
  8. 哈哈,乱中有序啊,比猫围,好过瘾,哈哈
    [版主回覆10/04/2010 21:22:00]對,亂中有序!因為要一個一個來啊!

    回覆刪除
  9. 嘩,好壯觀呀;猫地問囉食ge音波 , 原來都係同一個 tone    其實阿豆仔最醒,第一個已到達現場,可惜,佢無份食 
    [版主回覆10/04/2010 21:23:00]佢地為食既音波,係世間“煩”音! 豆唔使同佢地爭架,佢都有做大帝既時候,因為貓貓都唔准食狗小吃!

    回覆刪除
  10. 好開心呀, 比咁多隻貓圍住!! 比佢地咬到都唔緊要lu。
    [版主回覆10/04/2010 21:25:00]損哂見紅! 你都養多幾隻,一樣可以享受被群貓圍既感覺!

    回覆刪除
  11. 個個都咁為食嫁 大點粗聲粗氣好似個阿媽控制秩序咁,好攪笑
    [版主回覆10/04/2010 22:24:00]冇錯!就係要控制秩序,佢地七個一齊大叫,要惡先可以鎮得住佢地!

    回覆刪除
  12. wow, 大點特然好受歡迎呀!
    [版主回覆10/05/2010 10:25:00]wor, 大點(手上既蟹柳)好受歡迎呀!

    回覆刪除
  13. 寶寶係咁攝位,好攪笑
    [版主回覆10/05/2010 10:25:00]俾你睇到tim! 佢一食野好緊張架!

    回覆刪除
  14. 你估我唔想養多幾隻咩, 我成日見到d待領養嗰d不知幾想要, 不過比人下咗命令, 3隻係極限喇... 如果唔係家變都有知....
    [版主回覆10/05/2010 10:27:00]我都冇諗過會由四隻貓變七隻貓, 有機會分享下過程! 我都真係仲想養架, 可惜有心無力啦! 唔緊要, 有三隻都好幸福, 有時貓多會有貓多既問題.

    回覆刪除
  15. 我家只有Charco仔係為食貓,佢雖然會出手,但唔會出爪,而且要佢seat,至俾佢食
    [版主回覆12/07/2010 10:37:00]好叻呀!佢係第二隻我知道會sit既貓!

    回覆刪除
  16. Charco仔除咗識sit,仲識high five、俾手 http://www.youtube.com/watch?v=CQHdEbEPmuc&NR=1
    [版主回覆12/07/2010 16:33:00]佢好叻呀! 仲識分左右! 同埋佢Hi five反應好快呀!

    回覆刪除
  17. 呢個衰仔好為食,有得食,妳叫佢做嘜都得
    [版主回覆12/08/2010 13:11:00]我唔知教得邊隻, 又唔知邊個有potential

    回覆刪除
  18. 我都係喺Charco仔幾個月大開始教,而且要係一隻為食貓至容易教,天師一來o黎到已經咁大,兼且佢又唔為食,都教唔到

    回覆刪除