2010年10月29日 星期五

皮皮近況

皮皮入室都個多月了, 我們一定有和他的新主人聯絡, 知道皮皮已經洗過澡, 又做了絕育手術!

不過奇怪在一向性格開朗兼天不怕地不怕的皮皮, 去到新家竟然不適應, 變得怕事, 經常躲起來. 不過也許他從沒有入室, 需要一點時間適應呢!

上星期天, 我們就特意去探望皮皮, 因為他快要跟主人搬出市區居住了.

首先介紹皮皮的新兄弟姐妹

這是黑咪, 是皮皮主人收養皮皮前剛領養的, 我很喜歡黑貓, 很漂亮.





我帶了一包元祖豆腐砂給他們試用, 黑咪八卦了



這是肥so, 和黑咪一起領養的 (肥so背後的貓砂盆是以前我放在花園給皮皮和茶茶用的, 現在轉送他們了)





這是野田妹, 是早一兩年從朋友處接來養的, 因為她的主人沒有時間照顧她



看皮皮的家多大, 貓咪有很多地方走動





這對BB (不足一歲)很活潑, 和皮皮的內歛很不同



我們去了很久, 皮皮一直不肯出來見人, 只是躲在廁所的櫃內, 我們唯有進去找他



看他誠惶誠恐的樣子, 都不像認得我們了



嘻! 我是手多怪! 還是強行把皮皮抱出來, 總不能變得這樣害羞, 都來了新家一個月多了.



被摸仍然很乖





轉過頭, 趁我們不為意, 又偷走入廁所了.

不過不用擔心, 兩天後我收到皮皮主人的短訊, 說皮皮會爬上床跟她睡, 還會鑽被窩呢!





11 則留言:

  1. 搵到你啦 。 搬左出市區已四天了,貓咪們(野田妹、lotso及mafia)在新居都適應得好好。(直情無難度添^^)但皮皮就要用多幾天時間了。他白天時常躲在被窩中,到晚上6、7點オ出來活動,到我晚上睡覺時,又再鑽進被窩裡同睡。不過不用擔心,今天情況有進步啦^o^白天他有出來溜達溜達,現在就同肥so、ah fi同床共枕。看來他今晚不耍我啦>,<
    [版主回覆11/01/2010 11:18:00]你竟然搵到我!   我呢兩日正打算email個blog俾你, 不過因為工作太忙, 未得閒攪! 我都想sms你問下佢地近況架啦! 而家知道安心哂!

    回覆刪除
  2. 我都發覺猫猫做咗手術後,會變得膽小又怕人  皮皮懂得上床跟主人覺豬,証明佢已融入這個家了  搬屋又係猫地的另一考驗  皮皮主人一共有幾多猫猫?
    [版主回覆11/01/2010 11:19:00]四隻, 全部上面都介紹哂啦!~

    回覆刪除
  3. 剛sent完留言,就見到皮皮主人的留言,話咁快就搬咗Lor  
    [版主回覆11/01/2010 11:19:00]對! 有朋自遠方來!

    回覆刪除
  4. 皮皮... 你要乖呀.....
     
    [版主回覆11/01/2010 11:19:00]皮皮: yiu yiu ee, 我會乖架~

    回覆刪除
  5. 能夠搵到個家真係好講緣份,希望皮皮快d適應入屋生活啦。
    [版主回覆11/01/2010 11:21:00]佢越來越好啦!  只係我地實在高估左佢, 原來佢適應能力無我地想像中咁好!

    回覆刪除
  6. 黑咪好似公仔呀!好可愛呢~ 希望皮皮快啲適應!
    [版主回覆11/10/2010 21:31:00]黑貓真係好好好得意架!

    回覆刪除
  7. 始終都是那句 : 可以入室的貓係最幸福既
    皮皮上床痴人訓 , 真窩心
    [版主回覆11/10/2010 21:31:00]冇錯! 俾少少時間佢, 佢遲早一定知道住室內係好過住室外! 尤其冬天!

    回覆刪除
  8. Pandora 香傭講法文2010年11月5日 凌晨2:28

    做完手術後, 可能有d痛...
    [版主回覆11/10/2010 21:30:00]都做完一段時間啦, 而且貓仔應該復原得快過貓女架.

    回覆刪除
  9. 我都很喜歡黑貓!!
    你而家仲係咪住地下呀??佢哋有無得出去行下?
    [版主回覆11/10/2010 21:30:00]我仲係住地下呀, 但我唔俾貓貓出街啦, 我怕佢地走失啊!

    回覆刪除
  10. 黑咪都好似我家Charco仔喔
    [版主回覆12/07/2010 10:41:00]Charco同天師仔本身都好似樣呀! 我仲未識分!

    回覆刪除
  11. 其實天師仔同Charco仔好唔同樣,最易認係天師仔大隻啲,個頭都大啲,係長尾,但眼仔細啲矇啲,Charco仔就短尾,眼仔碌碌啲
    [版主回覆12/07/2010 16:26:00]Charco仔眼仔碌碌 <-- 唔怪得似黑咪 黑貓真係巧靚!

    回覆刪除