2009年12月13日 星期日

熱水爐壞了 (加送Yoga貓貓)

最近發現熱水爐有少許滴水,揭開入面發現有些地方浸水,於是豬仔買了鋼膠做補漏,因為豬仔的電工一向是很了得的,我對此也十分放心。

沒想到之後熱水爐一直沒出熱水,弄了整晚還是一樣,天呀!我年紀大,教我如何沖凍水涼?連豬仔也說沒有勇氣把冷水往身上淋。(搬屋後附近都沒有朋友了,以前樓下那家就是同事兼朋友,很方便借浴室一用)。

最後我拿了一個大大的膠臉盆,燒了四次水,就像小時候那樣蹲在浴室內洗澡,真攪笑!水很熱,洗完澡也滴汗,沒有冷倒,但偷雞沒有洗頭了,幸好今天主要都留在家中,頭髮還不算髒,我頭髮長,用臉盆如何洗頭?

最快也要明天才買到新的熱水爐,安裝也應該不是同一天,所以明晚也未有熱水,但明天一定一定要洗頭(我是習慣每天洗頭的)。幸好我工作的地方有浴室,明天要不要洗澡後才回家......(我明晚九時才下班,回來都十點多,不好意思去打擾別人。)


今天見到Noo Noo玩 yoga,你們的貓貓也會這樣嗎?









4 則留言:

  1. 今個星期中會好凍!快啲裝好啦!
    [版主回覆12/14/2009 12:47:00]約左星期三下午安裝啦!

    回覆刪除
  2.  
    做補漏 , 好堅啊 ! 熱水爐妳用 3 phase 定儲水式 ?
    使唔使幫 Noo Noo 打哂格仔呀
    [版主回覆12/14/2009 12:52:00]佢鍾意咩野都diy架, 點知今次賴野啦! 我用3 phase即熱水爐, 之前三年都係儲水式, 怕怕, 冬天根本唔夠沖. 佢個seafood hole影得好清楚呀!

    回覆刪除
  3. 打格仔,好攪笑,貓地真係yoga高手呢!
    [版主回覆12/15/2009 10:09:00]嘻嘻, 身為媽媽都唔可以代仔仔show佢private parts嘛. 我隻隻貓都係咁架, d手手腳腳打哂交叉來舔, 好好笑.

    回覆刪除
  4. noonoo d斑紋好靚好特別, 好似抽象畫咁呢度少少, 個度少少 無熱水爐用真係好麻煩
    [版主回覆12/17/2009 22:56:00]我D朋友都讚佢靚,係我唔覺 個熱水爐尋日換左新啦!

    回覆刪除