2009年2月28日 星期六

我的番茄習作


說過要post我的新傑作, here you are (Again, don’t laugh!)

這是起稿 (outline仍然是臨摹的, 因為我掃描基本功一向差, 為免物件走樣, 最好還是不要挑戰自己.)

先塗蒂

塗上第一隻紅色

加深

再塗另一隻紅色

最後一隻紅色

完成圖

不過下次除非有進步, 否則暫時不再貼畫啦, 免得大家發惡夢, 夢見豬大點的畫 =.=”“

5 則留言:

  1. 言下之意,即係你打算之後嘅都唔返啦!咁你有無時間去花展影相呢?我打算三月十三同十七號都去,有興趣就 call 我啦!
    [版主回覆03/02/2009 11:32:00]我都miss左個中間試驗, 而且我極唔鍾意做"發表", 所以應該唔讀啦
    好呀, 我睇下如果時間就到就一齊去, 到時call你

    回覆刪除
  2. 我覺得你劃得好靚呀
    [版主回覆03/04/2009 12:20:00]多謝你呀  其實我完全唔識, 靠估咁畫, 加上手頭又唔係好多材料, 所以你見d顏色都唔係好match

    回覆刪除
  3. 自學都畫到咁靚..
    下次要幫我啲囡畫呀

    回覆刪除
  4. 不錯呀!你很好學呢!加油啊!
     

    回覆刪除
  5. that's a really good start. 
    maybe after some practise, you can sketch your cats and dog!!   add oil !!

    回覆刪除