2009年2月27日 星期五

大點學畫畫


很羨慕人家可以畫得一手好畫, 我自問就不行了, 我是那種畫車不像車, 畫貓不像貓的人.
其實我要求也不高, 但起碼畫出來的東西, 可以讓人家知道是什麼就好了.
於是我”的起心肝”, 買了書和工具回來, 嘗試在家中自學.

(還未掌握到自己真正想學什麼, 所以還沒有外出報課程.)


選擇木顏色是因為木顏色其實變化很大, 並不如大家想像般, 是小朋友用的顏料. 擅長用木顏色的人, 絕對可以把畫畫得像相片一樣真實. 而且我買了水溶性的木顏色, 可以造出水彩的效果 (不過遲一點再算吧).

先看看人家的作品 (全都是單用木顏色畫出來的)





再看看我這一段時間的”努力”
傻瓜插圖練習

直線練習 (原來我傾向把直線畫成斜線, 哈哈, 要多加練習才行)

光暗練習

還自己嘗試加一點陰影

著色練習 (outline是臨摹的, 我主要是跟圖上色)

今天晚上在畫一個番茄, 很難很難, 很花時間, 有機會再公開我的”傑作”

別笑!

8 則留言:


  1. 真羨慕你咁有閒情逸緻
    GOOD~
    [版主回覆02/28/2009 17:59:00]你都諗下辦法點樣放鬆下心情啦
    其實都真係想你轉得成工, 唔好再咁辛苦

    回覆刪除
  2. 傻瓜插圖好可愛!! 找不到你喜歡的沖涼鴨?? 只有 chicken 在情人節時畫, 是要送給 honey 嗎??
    [版主回覆02/28/2009 17:58:00]我跟書畫咋, 書無沖涼鴨仔 ^0^

    回覆刪除
  3. 真係睇你唔出!
    [版主回覆02/28/2009 17:57:00]實不相瞞, 我掙扎左好耐, 其實有少少唔開心架, 覺得自己好無用, 咁都捱唔到落去. 但諗起就算我日文朗朗上口又如何, 老左都解唔到悶, 所以想學d野, 將來悶悶地都可以打發時間, 而家當自己take a long vacation, 抖夠就會搵野學
    你地唔好唔記得我呀

    回覆刪除
  4. ~飾品批發,少量可批,有圖可用~23
    http://www.board.idv.tw/

    回覆刪除
  5. 巧勁!
    我畫既野衰過3歲細路!
    日文叻好有用架, 可以多上樂天網
    順便問問妳, 妳收'快適生活'的mail有亂碼嗎? 我有d mails初頭睇正常, 再睇就出怪獸字, 編碼我攪過都唔得!
    [版主回覆03/01/2009 01:31:00]你去完旅行o拿!
    會架, 我訂過幾間樂天shop, 佢地send黎d email如果係日文, 個subject通常係亂碼, 內文就睇到日文.
    至於'快適生活', 因為落左order之後知道我係海外買家, 佢同我後期聯絡d email就用英文

    回覆刪除
  6. 你唔早d出聲?! 我私人教你嘛....
    我會考ART拎B仔ga(扮勁中)....(果時我考人物素描 & 平面設計),不過其實我鐘意畫漫畫多d
    [版主回覆03/03/2009 23:22:00]我會考art得個E  (兩張PAPER同你一樣)
    其實一諗起識畫畫既朋友, 我第一個諗起你

    回覆刪除
  7. 哈哈~我同FerrariCat一樣, 會考Art成績唔錯. 讀社工前讀Design,經常畫畫, 有幾年part-time教畫畫. 不過, 自從正式工作後, 就幾乎無擰過畫筆. 主要因為懶吧! 希望你係畫畫中找到樂趣!

    回覆刪除