2008年4月22日 星期二

咕咕, 你想洗白白呀?



為免貓貓弄濕小腳, 媽媽用乾碗架的蓋封了廚房的洗手盆, 但咕咕似乎很喜歡這個小窩, 不論早晚都見到他在那裏.


同一天的白天

同一天的晚上

其實這個小朋友已有一段日子喜歡賴在廚房, 也許是為了”擔定櫈仔, 霸定頭位”等食, 上一次更離譜, 捲曲在邊爐鍋內.

留意一下小朋友幾個月來的變化可真大, 本來只有重點色的鼻子, 忽然變成了一整塊重點色的小臉蛋, 因而被爸B改了一個花名: 黑面.

說起花名, 他的花名可真不少, 還包括朋友替他起的花名”十六比九”(取笑其面形).

其實咕咕是乳名來的, 他本名”金福”, 獸醫那裏也是用”金福”登記, 只是在寵物店第一次把他抱上手時, 他就不斷發出咕嚕咕嚕的聲響, 好像很喜歡人抱的樣子, 所以一直叫他”咕咕”(並不是”姑姑”的發音).

當中也鬧過一次笑話, 話說我打電話到獸醫替咕咕預約時間做絕育手術, 我說出登記號碼 (同一個登記號碼下包括我家不同的貓狗),.
姑娘問: “哪一隻做手術啊?” 我說: “咕咕.”
"沒有咕咕這個登記."
”不可能, 他小時候也在這裏打預防針.”
"真的沒有啊!"
這是我才想起, 他並不是咕咕, 是金福, 哎! 冒失的媽媽!


6 則留言:

  1. 咕咕好得意呀...又會訓係個煲入面既....

    回覆刪除
  2. 同我個女一樣呀(見「時大時細」篇),剛剛至瞓咗响廁所個洗手盤度……

    回覆刪除
  3. 好似煮飯咁..洗完之後再煲

    回覆刪除
  4. 咕咕......你想媽咪煲左你咩?

    回覆刪除
  5. 咕咕, 你屋企喺香港西貢呀.....並不是大陸呀..唔好以為背脊向天就.......哈哈哈哈.....
    不過就算喺大陸, 豬媽一定唔捨得煮你的!!

    回覆刪除
  6. 漏左樣野呀..
    咕咕完全合乎煮菜 "部驟"....沖..浸..煮呀!!

    回覆刪除