2012年3月3日 星期六

添丁(小八)


我家添丁了!


老實說,自從兩三年前寶寶入室後,我一直都沒有加貓的念頭。照顧七隻貓貓,一點也不容易,我連旅行的機會都沒有,差不多七年沒搭飛機了。這次加貓,也只是很突發的念頭。

我認識一個貓義工,住得和我很近,她一個女子,照顧著四,五十隻貓,十分吃力。偶爾還有人把拾到的小貓交給她找人領養。她時時跟我說:揀一隻啦!我也笑笑推辭。

剛過去的農曆新年時,有一晚,義工打給我們,問可否車她出旺角24小時獸醫,因為她在照顧的一隻一個月大的奶B情況忽然轉差。

接了義工,我接過了貓B,很小很小,比蝦頭回來時還要小,才開眼數天,小頭比乒乓球還再細一點,呼吸不很穩定,我看著也很難受。當時在車內,我暗自跟貓B 說:小朋友,支持下去!假如你救回來,我就帶你回家!(貓B的媽媽叫欣欣,是六個多月大的街貓,只有二點幾kg, 本身都未成熟。懷孕了,生了七隻,死了五隻,剩下兩隻送了給這個義工,其中一隻早一天也走了,只剩下這隻)。

可惜,看了醫生也不管用,貓B捱到第二天也不行了。不過,就為著心裹許下的一個承諾,我接了義工另外一隻BB回家,也是當時義工家中最小的貓B(大貓我不能要啊!)

這隻BB跟剛死去的貓B share一個媽媽(欣欣)的。這BB本身一胎共五隻,在深水埗被發現,其中四隻有人要了,這隻送了到義工那裹,由於還未戒奶,所以剛誕下貓B的欣欣就仗義餵她奶,欣欣當她是自己的孩子,尤其自己七隻BB都先後離去,就更加疼這BB。

BB和奶媽欣欣合照





決定了要這BB,義工不時post她的照片給我。



我決定等BB戒奶後就接她回家。BB還未接回來時,我先要替她改名字,人生第一次想爆了頭也想不到(想必是養貓quota爆了,以前不是這樣的)。有一晚,豬仔隨口問我:幫隻豆o靚改好名未?

叮!
豆o靚這名字不錯,符合我改名的原則:要鈍鈍的感覺。最後拍板,就叫豆o靚!豆o靚也成了我家小八!

2月18日,第一晚回家的情況 (幸好當年冬瓜的衣服還在,剛好!)


被發現了!

Shomo最大膽,走得最近

小小的就學會爬籠 (這貓有點過度活躍!容後再談)

終於都累了

回來一星期多,當家中其他貓貓還當她是怪物時,大哥Shomo已經願意親親豆o靚(果然是我的愛兒)


直到今天,豆o靚回來已大半個月了。其他的貓貓情況如何? 下次再告訴大家。

14 則留言:

  1. 很漂亮的小朋友, 希望他會健健康康的成長
    [版主回覆03/19/2012 22:43:39]多謝你呀!

    回覆刪除
  2. 小八... 笑c... Shomo發揮大哥哥既本色, 抵錫!!
    [版主回覆03/19/2012 22:43:27]本來隻隻都老X,但佢太細粒,唯有老七之後到小八!

    回覆刪除
  3. 恭喜恭喜 !
    [版主回覆03/19/2012 22:42:57]多謝多謝!

    回覆刪除
  4. 豆o靚好可愛
    [版主回覆03/19/2012 22:42:44]多謝仔仔媽!

    回覆刪除
  5. 我都好明白當家中舊成員終於肯接納新成員時那種「老懷安慰」、放下心頭大石那種感受!
    [版主回覆03/19/2012 22:42:33]係呀,可惜D女仲未得囉!女仔係小家D,經驗話我知係咁!

    回覆刪除
  6. 恭喜,恭喜,豆𡃁好可愛呀
    [版主回覆03/19/2012 22:42:01]唔使諗啦,豆靚曳過lulu N倍呀!我養大咁多隻貓,冇一隻BB時期係無時停到咁!連大貓都怕鬼咗佢!
    [猫兔媽回覆03/14/2012 14:18:10]細妹,Lulu唔係曳d,係好曳曳
    [細妹媽媽回覆03/14/2012 14:13:39]LuLu睇樣都似曳啲

    回覆刪除
  7. 奶媽都好靚貓吓
    [版主回覆03/19/2012 22:41:05]佢媽媽係好靚架,仲幾有母女相!

    回覆刪除
  8. 可愛的bb
    [版主回覆03/19/2012 22:40:43]係呀!不過好頑皮呢!

    回覆刪除
  9. 以為真係果隻急症b添
    [版主回覆03/19/2012 22:40:29]如果救得返果隻BB就好啦,可惜一胎七隻都養唔大。

    而家真係輕鬆好多!家務唔使點做,貓貓又唔使日日捱十個鐘先有第二餐食!

    回覆刪除
  10. 我同一樣, 已經9年無去過旅行, 真係唔放心, 不過都無所謂啦, 日日見住佢地好滿足呀~
    [版主回覆03/19/2012 22:39:20]係呀,養貓困身過養狗,但為咗佢地無辦法啦!

    回覆刪除
  11. Laughing and Ying Ying2012年3月22日 晚上7:06

    恭喜哂喲, 豆o靚好鬼靚囡, 小美人 ^^
    [版主回覆05/05/2012 22:44:39]多謝盈盈媽!

    回覆刪除
  12. 百厭d好,表示生命力強!!!恭喜晒
    [版主回覆05/05/2012 22:44:20]多謝,而家三四個月啦,仲係咁頑皮!

    回覆刪除
  13. 再次恭喜你!我真的好開心!好開心!
    [版主回覆05/05/2012 22:43:45]多謝!養多一隻,屋企又熱鬧咗。而家全家都接受咗佢啦,雖然唔係好fd,但唔抗拒。

    回覆刪除

  14. [吉孖媽回覆05/05/2012 23:04:33]九年冇新卜啦你!
    [版主回覆05/05/2012 22:43:11]

    回覆刪除