2010年12月13日 星期一

Take care!


近日天氣十分反常, 大家要多加注意家中寶貝的身體, 好像最近我就分別有數隻貓都打噴嚏, 嚇得我連忙把暖風機拿出來, 免得他們患感冒.

可是咕咕打了一個噴嚏後, 我隨即聽到他呼吸有怪聲. 猶記得去年他患重感冒, 被隔離很多天, 今次絕不能掉以輕心, 馬上替他穿上豆豆的衣服. 因為咕咕這種貓底毛不多, 就只有薄薄的一層絲般似的披毛, 保暖能力好像稍遜.

沒想到他今次穿上衣服不掙扎

也許有點不舒服, 穿了衣服活動能力又降低, 所以過去兩天都一直睡

穿了衣服, 身子仍凍凍的, 有時我替他蓋了被子, 寶寶也來取暖

別爭了! 小丸子送了數張被子給我, 寶寶也有份

包到實一實, 好可愛

到了昨晚, 天氣回暖, 見咕咕再沒有不適, 於是替他解除束綁, 讓他做回一隻裸體貓.

聽聞今個星期五只有八度嗎? 擔心中~~~

15 則留言:

  1. 件衫好靚靚呀 聽日開始會好凍呀,take care
    [版主回覆12/15/2010 18:12:00]件衫好似日本仔賣鱆魚小丸子果D制服 大頭同波子都要take care!

    回覆刪除
  2. 真係要幫貓地好好保暖
    [版主回覆12/15/2010 18:11:00]你呢?有咩對策呀?

    回覆刪除
  3. 我都煩惱 緊得嗰8度, 我又要返工唔响屋企, 唔可以長開暖爐... 佢地都唔知點算!! 已經買定暖水袋,但唔long last ma, 但必要時都用架喇。
    [版主回覆12/15/2010 18:11:00]你有無買定D毛布兜兜?D貓聚埋一齊係入面好暖架。同埋可以放定D被仔係梳化,朝早一起身記住開哂D晍爐/暖風機,出門口先熄,間屋會KEEP得暖D。

    回覆刪除
  4. 嚟緊仲凍喎!你同啲貓貓狗狗都要好好準備!
    [版主回覆12/15/2010 18:09:00]係啦!真係人都癲!好在屋企夠布兜兜,佢地捲埋訓入去都幾暖。

    回覆刪除

  5. 好型仔呀! 大家take care 呀。
    [版主回覆12/17/2010 14:32:00]嘩哈哈!  借左狗仔件衫!

    回覆刪除
  6. 我住呢度本身有暖氣,(係中央暖氣,係無得自己控制嗰隻),有時都會暖氣唔夠暖,但都唔見佢哋會捐被竇瞓,又無話覺得佢哋凍到縮埋一舊,會凍到黐住人,所以我覺得佢哋都唔係太怕凍
    [版主回覆12/17/2010 14:32:00]點解有中央暖氣咁好既? 如果我住果度有就好啦!

    回覆刪除
  7. 我都擔心呀, 不過我隻細佬吾肯着衫又吾肯come 被, 仲成日玩水, 冇計
    [版主回覆12/17/2010 14:38:00]好在聽日開始回暖咋, 如果日日都得七八度真係人貓都癲呀!

    回覆刪除
  8. 咕咕着咗件衫真係好Kawaii ne    猫地走入被被取暖的樣子好可愛   我個Happy仔仲係瞓係地下,比佢激壞   佢件衫太厚La,所以夏天佢就辛苦Lor    呢兩日都會好凍,大家都要為猫地做足保暖工夫,保重呀 
    [版主回覆12/17/2010 14:39:00]做足哂工夫啦! 仲有兩張插電既寵物暖氈都拎埋出黎, 調較左timer等佢地日頭都可以暖.

    回覆刪除
  9. 我唔係住香港,我係紐約住,我住緊政府樓,即係香港o既公屋,紐約咁凍,無暖氣點得呀,係家呢度o既氣溫係香港-5度呀,好凍呀
    [版主回覆12/19/2010 21:42:00]原來你唔係香港,唔怪之啦!

    回覆刪除
  10. 猫猫星期六去睇醫生,身體 OK嗎?
    [版主回覆12/19/2010 21:44:00]有心啦!都係梨形蟲,一直唔斷尾,而家食緊藥!另外腎指數有少少高,而家轉左食醫生配方糧,遲D再帶佢覆診!

    回覆刪除
  11. 大隻美與傻仔發加財多多2010年12月22日 凌晨12:21

    貓貓而家好番晒未?
    [版主回覆12/23/2010 10:39:00]未呀, 仲隔離緊, 餵緊藥呀!

    回覆刪除
  12. 著咗衫嘅咕咕好型,難得佢肯着,如果Ah Bee會死命張件衫除走.....其實暖爐我都是長開架,(凍嘅時候),我試過5日無關過機@@
    [版主回覆12/24/2010 11:35:00]其他貓都唔鍾意著衫架, 咕咕有時都掙扎, 但真係凍就唔會. 開咁多日暖爐, 其實電費好貴, 我一向都係冬天電費貴過夏天, 不過冇辦法啦, 唔想佢地病.

    回覆刪除
  13. To 36 legs family..
    Merry Christmas and have a wonderful holiday
              
    [版主回覆12/24/2010 11:34:00]Haha! Thank you! And Merry Christmas to you and your whole family too!

    回覆刪除
  14. 祝Mrs Pig & 所有大帝身體健康,開開心心... 聖誕快樂 
    [版主回覆12/27/2010 22:13:00]Merry Christmas & Happy New Year!

    回覆刪除
  15. (Empty)
    [版主回覆12/27/2010 22:13:00]聖誕快樂!

    回覆刪除