2010年12月27日 星期一

病蝦蝦


六年前我搬來這區居住後,蝦頭的身體和情緒一直都不太好,先是舔毛舔到肚子和尾巴秃秃的,之後就一直有腸胃問題,多年來排便都不太正常。

三年前帶過他去看醫生,證實他患有梨型蟲,這種蟲很麻煩,一來只能靠特製口服藥才能根治,一般的杜蟲藥對這病是沒幫助的,二來這種蟲傳染性相當高,貓貓們只要共用砂盆便很容易互相感染。

所以可想而知,很大機會我家七貓都有這個問題,但醫生說並非所有貓都會病發。
我家又不夠大,不能長時間把他們隔離,而且三年前餵蝦頭吃藥,已幾乎把我們的親子關係弄得很僵(這藥有丸狀和藥水,丸狀要連吃三天,藥水要連吃五天,才算一個療程,當年我選擇了丸狀,貪時間較短。)

吃過療程,我也沒帶他覆診,因為他再染病機會實在太大,而且他情況一直這樣,沒好也沒差,精神很好,胃口也很好,也就算了。

只是近來他便便的情況再次變差,已經完全沒法正常排便,所有便便都是水狀的,而且見到他上廁所也很辛苦,便便也經常有血(不止他一隻貓便便有血,其餘有兩隻貓偶爾也有這情況,只是沒蝦頭嚴重,許是梨型蟲在默默作怪。)

其 中一隻便便也帶血的是NooNoo, 不過這貓一向怕人,連碰碰他也難,妄想可以餵他吃藥(連剪甲也不行),所以為何我總是想不到辦法,因為大家試想,七隻貓(假設每隻都要接受治療),每隻要 餵三至五天藥,並且要逐一隔離,就算證實沒有感染,還要隔離,因為要待所有貓都證實沒問題,才可放他們共處,我如何找七個地方分開他們?另NooNoo和 妹妹也是無法餵藥的,又該怎樣處理?我只是得過且過,見他們精精神神,能吃能睡就算了,見步行步。

話說回來,蝦頭最近的便便偶爾會這樣的

因有點駭人,拍了黑白照,但大家也可想像情況有多壞。

最後我也決定要再問問醫生意見,我帶了蝦頭的便便樣本給醫生化驗,並著醫生替他做一個較全面的檢查,化驗結果證實他便便依然有梨型蟲,而驗血報告發現他的腎 指數有點高(其中一項較高,另一項正常,兩項都高便有機會是腎衰竭了。)醫生也說肚瀉的原因很多,梨型蟲是其一可能,嚴重的可能患上腸癌,要開刀才能確 定。換著是你,會冒險要一隻九歲的貓貓捱這一刀嗎?

今次問醫生要了藥水,反正餵他吃藥後還要用針筒灌水,倒不如直接餵藥水,另外,他還要吃一種叫Renal的處方糧來控制腎功能,期間不能吃其他。

因此,最後也不得不出此下策,就是長期把他隔離

要隔離他,我的心很痛,不過他很乖,不常大吵大鬧,我不放他出來,一來是要他獨自用一個砂盆,不能受其他貓影響,另外是怕他出來吃其他貓的貓糧。

到了今天,他吃藥的療程已完成,過幾天我會再帶他的便便樣本去化驗(不過至今他的便便仍是水狀的,我知道這不一定跟梨型蟲有關,心理情緒問題也有影響,不過大家都知道,貓的情緒很難攪。)

兩個月後還要再帶他去驗血,所以這兩個月,他仍要困籠,不過當他上過廁所後,我會放他出來走走的,否則太不人道了。

至於將來他該如何和其他貓相處,如何大家不互相染病,我就不知怎辦了,仍是見步行步。

蝦頭加油!大點加油!

20 則留言:

  1. 貓貓病,真係擔心啦!d人成日問我對貓貓有o米要求?!!我答 '食得``目訓得``痾得....聽落好簡單 ; 但唔係逢旨可以一定有整這本能! 記得養兩女女時,都有提醒我,有個心理準備一病就全部病灑 ; 尤其係好多病都具傳染性。
    唯有盡量 '平衡' !!隔離蝦頭比多d体息佢 ; 對佢 or 其他都好d!去完便便咪放佢玩o下o羅。如果病o左佢o地辛苦; 你又唔知點攪。
    [版主回覆12/28/2010 20:40:00]冇錯呀, 屋企有超過一隻寵物既, 真係要有心理準備, 一病就幾乎全部都中招, 所以我其實都唔太建議屋企養太多動物. 好在其他貓貓身體都幾好, 就算中左同一個病都仲頂得住, 而家希望蝦頭快d有好轉, 可以唔使再困籠就好啦! 佢呢兩日開始唔耐煩, 係籠入面嘈嘈閉呢!

    回覆刪除
  2. 你同貓兒們都要加油,我沒有養貓所以無咩專業意見俾你!但希望佢地情況有改善啦!
    [版主回覆12/28/2010 20:37:00]我地會架啦! 我都希望下次去睇醫生可以有好消息分享!

    回覆刪除
  3. 小動物其實同人一樣,開心唔開心,身體唔舒服都有表情睇到,見到佢地唔開心真係令人好心痛呀。小動物食得訓得健健康康對主人黎講真係已經好開心。 蝦頭要加油呀!
    [版主回覆12/28/2010 20:37:00]多謝yy! 身為佢地主人, 但求佢地健健康康已經足夠!

    回覆刪除
  4. 明白你嘅心痛,但為咗貓貓好,有時都真係要狠下心腸
    [版主回覆12/28/2010 20:36:00]係呀! 尋晚訓覺, 佢唔安寧, 一直係籠入面哀鳴, 連帶我都訓得唔安心, 成日有個衝動出去放佢出黎, 但理性知道唔可以.

    回覆刪除
  5. 比心機, 貓貓知道你好錫佢架
    [版主回覆12/28/2010 20:35:00]我會架啦! 最難過果關餵藥都捱過左, 希望下次化驗有好消息啦!

    回覆刪除
  6. 惨啊,好似好严重,见到都替虾头辛苦,或者暂时隔离他也是办法之一,希望虾头可以早日健康起来,大点请加油!不要气馁啊。
    [版主回覆12/28/2010 20:34:00]佢上廁所係最最最辛苦, 蹲下來成大半分鐘都痾唔出, 一痾就好似噴出黎咁 多謝你祝福!

    回覆刪除
  7. 帶猫猫去睇醫生真係天下第一難事,其次就係餵藥     好明白妳而家Ge心情...  蝦蝦,你要蝦D病魔,唔好氣餒呀! 大點努力   
    [版主回覆12/28/2010 20:33:00]坐車時已經鬼渣咁大聲叫, 好在我地自己渣車, 否則好尷尬, 人地唔知以為我虐貓. 至於餵藥, 呢隻都算第二難餵 (第一最難係直情埋唔到身果d), 佢總有本事擰開個頭, 要一個人揪住佢後頸舊肉 (好似貓媽叼住貓B咁), 咁先容易少少控制佢, 好在都係姑娘姐姐教咋. 蝦頭同我都會努力!

    回覆刪除
  8. oh my god... once I saw the picture with black/greyish discharge... I already felt heartbroken... 個心好痛.. and then I continue to read the whole piece... 真的好傷心, 又唔知可以點幫你... thank you for taking care of 蝦頭, 佢知你錫佢嫁.... 蝦頭會add oil and get well soon... will pray for him.... take care mama
    [版主回覆12/28/2010 20:31:00]Yes.  The one in the picture was really serious.  That's why I made a record of it, in case I need to show it to the vet. Thanks for your care.  I know 蝦頭 will add oil!  Actually, his condition is not that bad, but I got to have his disease cured before I decide what to do next.

    回覆刪除
  9. 蝦頭好慘慘呀,希望佢o既病可以控制得好好啦
    [版主回覆12/28/2010 20:29:00]我都知我屋企情況, 要完全根治佢係有d難度, 除非我make sure其他六隻貓都唔會有梨型蟲, 而我又無可能長年累月困住蝦頭, 總有一天佢穩定落黎, 我都會放返佢, 到時希望佢抵抗力好d啦! 不過佢精神好好架, 又食得又訓得!

    回覆刪除
  10. 唉... 大點, 我同你都要比心機呀!!
    [版主回覆12/31/2010 12:31:00]你都係要俾俾俾心機呀! 以後要小心照顧菇菇, 不過我知其實佢唔會有事, 因為菇菇好叻叻, 最緊要唔好俾佢地打交打到有傷口就okay架啦!
    加油!

    回覆刪除
  11. 加油啊! 蝦頭要乖乖食藥, 好快冇事架啦, 比心机
    多d同佢傾下偈, 佢会知的
    [版主回覆12/31/2010 12:30:00]我會架啦, 放心啦!

    回覆刪除
  12. 無事無事, 蝦頭個名改得好, 老一輩的人話小朋友用較粗的小名,一定可以健康成長, 無病無痛的.  牠好返就知你為佢好,一定會更愛媽媽你.
    媽媽: 你是最好的, 我會努力 !  by 蝦頭
    [版主回覆12/31/2010 12:28:00]你真知我心意! 佢個名係我改, 我就係想佢地傻更更咁, 唔使太精叻, 最緊要健康, 我有隻狗叫笨笨都係同一道理!
    我同蝦頭都會一齊努力架!
     

    回覆刪除
  13. 哇!好心痛呀!!!
    [版主回覆12/31/2010 12:27:00]佢好左好多啦!

    回覆刪除
  14. 佢好左好多, 太好了! 真的 Happy New Year !
    我貓貓的名字, 主要用來看vet用 點叫小朋友, 看入門時間, 好自然會叫哥哥, 妹妹, 細佬仔呀o甘, 日日都扮人呀媽話 : 呀哥讓俾細佬玩陣啦, 細佬唔得蝦家姐架 .................
    你七隻貓貓, 雖然有事都不簡單, 但開心快樂是x7.
    [版主回覆01/01/2011 01:32:00]多謝你呀!我都一樣,屋企叫貓貓,大部份用乳名 就好似呢篇blog都有蝦蝦同蝦頭兩個名,但其實我通常叫佢蝦豬

    回覆刪除
  15. 祝大點一家&猫地有個健健康康,開開心心嘅 2011 
    [版主回覆01/01/2011 01:33:00]多謝貓兔媽!

    回覆刪除
  16. To 36 leg's family:
    Wish you have a happy year!!健健康康!
      
    [版主回覆01/01/2011 01:33:00]多謝你呀! Happy new year!

    回覆刪除
  17. 換著我都唔識點做 ...... 學妳話齋 , 見步行步啦, 別愁 !
    [版主回覆01/01/2011 01:33:00]貓多的煩惱 anyway,我都會盡力!最起碼令個情況受控!

    回覆刪除
  18. 加油呀, 蝦頭情況點呀最近? 主子一病貓奴真係最擔心, 佢地又唔識講邊度唔舒服, 要餵藥又好似罰佢地咁, 唉, 不過你要努力呀!
    [版主回覆01/13/2011 15:51:00]我會啦! 多謝你! 佢已經停藥, 但我未帶佢D便便去化驗, 反正佢仲係隔離緊. 呢排咁凍, 要佢自己一個訓覺, 我好心痛呀, 其他貓貓可以互相依偎取暖, 佢就唔得, 所以我塞左個大布兜兜入個籠, 等佢可以暖少少.

    回覆刪除
  19. 肥的虎紋貓Mocha2011年1月14日 上午8:02

    Get well soon
    [版主回覆01/19/2011 21:56:00]多謝你呀,三貓媽媽!

    回覆刪除
  20. 你好!首次到來。情緒好影響健康,有冇聽過貝曲花藥?治療情緒幾好。可能上網 search 資料。有時寧願自己病好過貓貓病。
    [版主回覆01/31/2011 19:12:00]唔該你呀, 等我search下先, 我其實都有去外國訂一d flower remedy俾佢地試.

    回覆刪除