2009年10月12日 星期一

可憐的迷你冬瓜 - 下篇

生癬

才說到醫生證實冬瓜身上再沒有蚤子, 不過就發現她尾巴後截和一隻腳有脫毛現象, 原來生了癬. 一定是她生活的地方太骯髒, 所以有皮膚問題.

醫生開了藥水給冬瓜浸尾巴和腳, 又給了藥膏, 這樣每天早晚浸藥和塗藥膏, 皮膚才漸漸好起來.

看她多麼小


性別

我們一直當冬瓜是女孩子, 因為她的樣子較嗲. 不過帶她打三次預防針時, 三名不同的獸醫對冬瓜的性別分別作了以下判斷:

第一次 - 太小了, 看不出來
第二次 - 是個男孩子
第三次 - 肯定是個女孩子
真是混亂!

飲奶

為了讓冬瓜身體強壯一點, 我還是決定餵她飲貓奶 (蝦頭也是餵奶餵大的, 所以家中一早備有貓奶瓶), 每餐我們都是這樣餵她.

 
 

貓砂盆

由於本身有四隻貓, 所以家中的貓砂盆是頗大個和頗高, 冬瓜根本無法爬進去, 於是我買了一個約兩吋深的大花盆碟底, 倒進了貓砂, 然後教冬瓜上廁所.

你們猜她在貓砂盆內做什麼? 我怎樣也無法想像, 把冬瓜放入砂盆後, 她竟然低頭就把貓砂 (凝結砂) 一粒一粒的吃下肚子裏. 那一刻我很難過, 我相信她在街上流浪時, 就是這樣, 不管是吃得還是吃不得的, 先填飽肚子再算.

最後我在網上找到解決辦法, 就是買燕麥代替貓砂, 一來燕麥可以吸水, 二來吃下肚子也無害. 結果冬瓜就是在燕麥堆中學會上廁所.

噹噹

留意到冬瓜頸上掛有噹噹嗎? 她是家中第一隻”噹噹黨”成員 (第二個成員是咕咕), 因為她太小了, 怕找不到她, 所以從小就給她戴上噹噹, 直至今時今日.

吃得飽飽, 肚子漲漲的


一天比一天成長

 
 
 
 

不過也許她小時候吃的貓奶不多, 影響發育, 所以至今她都是個子最小的一隻貓, 但不要緊, 身體好就夠了.

當一切看似沒問題時, 卻沒有想過, 更大的難關在前面, 再一次要冬瓜受苦. 不過早期的網誌早交代過, 此處不贅.

多災多難!

8 則留言:

  1. 由一隻瘦弱小貓變成宜家咁健康,一定好有成功感同安慰!
    [版主回覆10/12/2009 23:43:00]係呀, 尤其冬瓜, 經歷過咁多不幸, 我特別錫佢.

    回覆刪除
  2. 早晨你好
    [版主回覆10/13/2009 21:20:00]你好呀

    回覆刪除
  3. 打得第三次預防針都幾個月大哪喎, 三個獸醫都有唔同說法??
    冬瓜大了瘦瘦長長, 似圍圍!
    [版主回覆10/13/2009 21:20:00]所以第三個獸醫講既係最準確lor.

    回覆刪除
  4. when I saw this part... tears running down... so poor....
    你們猜她在貓砂盆內做什麼? 我怎樣也無法想像, 把冬瓜放入砂盆後, 她竟然低頭就把貓砂 (凝結砂) 一粒一粒的吃下肚子裏. 那一刻我很難過, 我相信她在街上流浪時, 就是這樣, 不管是吃得還是吃不得的, 先填飽肚子再算.
    but now... she is a super star... cos Mr. Pig and Mrs. Pig is taking very very good care of her and she can grow up in the big cat cat family healthily!  she is a blessed angel cat
    [版主回覆10/13/2009 21:20:00]I also cried when I wrote this blog.  She was so poor in her babyhood.  Yes, she's a very blessed princess in our home now, and she is one of the two cats that are allowed to sleep in my bedroom at night.

    回覆刪除
  5. 睇了妳兩篇冬瓜絕育blog, 唉, 郁都唔郁好恐怖, 點解desex都會標哂血, 日日要帶去覆診 可憐的小東西........
    [版主回覆10/13/2009 22:15:00]係呀, 連續三日要返去獸醫度. 佢仲要返到屋企, 全身冰冷, 完全行唔到, 佢又好想落地, 於是放佢落地行, 我地係後面跟到實, 佢一步一步, 跌下跌下咁由廳下入房, 去到房門口, 終於趴低左...... 我之前四隻貓養得大都係奇跡, 果陣時咩知識都無, 膽粗粗咁又養左四隻, 好在佢地健康. 如果我知貓女發情期間同發情後一段日子唔可以絕育, 我就唔帶佢去住, 咁岩姑娘又問漏 (正常一定會問), 原來係唔可以絕育住架, 好易做成流血不止, 好似冬瓜咁.

    回覆刪除
  6. 我一路看一路覺得好感動,眼涙都忍不住了。希望(一定會)冬瓜從此身體健康,開開心心。
    [版主回覆10/28/2009 12:41:00]估唔到小冬瓜的小小故事都可以感動大家, 好開心呀!

    回覆刪除
  7. 你好有心呀''真係替小冬瓜高興有你地一個咁好既bama
    [版主回覆10/29/2009 00:21:00]多謝你呀! ^^

    回覆刪除
  8. 冬瓜而家個樣咁精靈...都係因為你地,可能佢之前受咗好多苦...但而家佢幸福就已經好好喇!! 你地真係好有心呢...
    [版主回覆10/30/2009 09:30:00]所以我地真係當佢寶貝架, 成日覺得佢係失而復得咁.

    回覆刪除