2008年5月7日 星期三

提早的小生日派對

今天, office慶祝五月生日的同事, 只有我和女上司, 大家中午外出飲茶, 大約三時多, 就吃蛋糕.

其實距離自己生日還有很多天, 不過一個月頭生日, 一個月尾生日, 是比較難遷就. 不要緊, 我也很高興.

最驚喜是同事"番茄"親手造了一個小小的蛋糕, 這麼多年來, 也是頭一躺生日有人親手為我做一個生日蛋糕呢.




順帶一說, 昨天我去了apm (還是第一次去, 很土), 買了很多很多東西 (又說搬屋要省一點), 介紹一款agnes b.的朱古力, 是朱古力豆包著可可米, 不止賣相一流, 還真的很好吃, 有機會不妨試試.

4 則留言:

  1. 有朋友為自己整嘅蛋糕係特別好味d架~
     

    回覆刪除
  2. 預祝你生日快樂!! agnes b的古古力,我都想試呢

    回覆刪除
  3. 有人手親生日蛋榚比自己食,真係開心呀~~  

    回覆刪除
  4. 好冧呀, 我都想呀....

    回覆刪除