2008年5月18日 星期日

好好笑, 牛之村

今天到新屋做清潔時, 聽到豬仔說: "有牛啊!" 我立即放下手頭的工作, 走出門口看.

一看呆住了, 很多牛在吃草, 哈哈, 很可愛.

其實我住的地方, 距離市區只有十分鐘路程, 怎麼走來這麼多牛? 現在所住的那條村也見過有牛, 但只見過一次, 而且只有一隻, 只是兩村之隔, 分別這麼大. 在這區見到這麼多牛也是頭一躺.

過了一會, 牛吃飽都走了, 我奇怪牠們到底從那裏來, 往那裏去.




7 則留言:

  1. 下次去你屋企,唔知會唔會見到牛呢~

    回覆刪除
  2. 我之前成日去郊區做嘢....一見到牛就會叫...."牛呀...!!!",其實我覺得佢地好可愛

    回覆刪除
  3. 嘩... 真係好多牛呀..... , 佢地嘈唔嘈架...
    仲有冇留低d"禮物"比你地做街坊呀?

    回覆刪除
  4. 新屋同你哋真係好夾呀.....豬牛一家親嘛!!  呵呵呵呵.....
    不過係小許擔心會唔會有太多 "地雷" 喺屋企附近埋伏啫!!  咦..如果係咁...大伯娘 D 花咪有天然無味嘅肥料囉....都好喎!!

    回覆刪除
  5. 嘩................. 咁多牛0既?!?!?!!!!!  

    回覆刪除
  6. 嘩~~~~~~~
    好多牛~ 我都想見下d牛呀!

    回覆刪除
  7. Do you know...
     
    " 一向相安無事的流浪牛有大草地食草和活動. 亦在西貢多年一直相安無事。不知是有發展商想趕牛起新樓或有新搬入該地方所以不想影響他們視野關係,就在今日 (21/5)CALL 了漁記來捉了所有流浪牛回去上水狗房。 那些流浪牛是新界原居民遺棄種地後的棄嬰,而有義工願意不怕辛苦去照顧牠們,但政府到現在一分一毫也不願意去面對責任,還讓一些政黨或有惡勢力人士去迫害義工和流浪牛。 本來有義工呼籲大家幫忙,致電上水狗房 : 2672 5463 關先生 ( 最高決策人 ) ,要求牠們盡快釋放牠們 ! 牠們根本一直生活在那兒很多年是那兒的原居民 ( 人類就可以比錢買地遷居 ) 。 而且流浪牛內有一家大小。希望請大家申出同情之手 !!! 懇請幫忙和轉載呼籲更多人知道政府的冷血 !! 謝謝 !!"
     
    好彩下午收到 " 最新消息 , 幸得多名村長及村民為牛牛與漁護署力爭 , 最終漁護放棄收隊離去 , 牛牛才暫得存活 ."
    informatin from a volunteer, William.

    回覆刪除