2014年5月17日 星期六

眨下眼兩年了

兩年前,2012年5月9日,我接了家中第九隻小貓回家。

雖然當日棄貓的小姐,未必會看到這篇文章,我仍然想對你說:

“致某小姐

兩年前的今日, 你把一隻患重cat flu甚至眼睛也睜不開的小貓棄於英皇道(鰂魚涌段)路旁不顧而去, 可憐小貓看不見, 跌跌撞撞幾乎走出馬路被車輾過, 幸得好心人救起, 交到我手上.

今日小貓入室剛滿兩週年, 身體非常健康. 雖然性格倔強野蠻兼任性, 但由於行為相當趣緻, 仍深得全家喜愛.

小貓未有因你可惡的行徑而喪命, 你可以放心了!”



豬寶是家中最小的男孩子,老實說,脾氣是有點臭,一不如意就大吵大鬧,直到你滿足他為止,非常煩人,但他的確長得趣緻,所以大家真的非常疼錫他。

看看這兩年來他的轉變

2012年












2013年











2014年








最好笑的,是5月8日那一晚,我跟豬寶說:明天是你入室兩週年啦!

忽然,豬寶尾巴直豎向天,然後在客廳快速跑了三個圈。哈哈,你聽得懂嗎?










20 則留言:

  1. 妳親眼見到某小姐遺棄佢嗎﹖幸運的佢遇到妳,佢得到一個愛佢的家,妳遇到佢,妳得到佢俾妳寵愛o既快樂

    回覆刪除
    回覆
    1. 係我媽親眼見架,因為佢執咗,所以咪我養囉 ^^

      刪除
  2. 我覺得貓貓聽唔明, 但會到意思

    回覆刪除
    回覆
    1. 都可能係,佢意會到我同佢講D高興野,

      刪除
  3. 嗰位某小姐掉隻患重病貓b出街,等同謀殺.....

    回覆刪除
  4. 唔開心既事,忘記左佢,以後開開心心生活下去就得啦!

    回覆刪除
  5. 好彩遇到你媽媽咋!
    D人咁做會有因果報應...

    回覆刪除
  6. 因禍得福,以後有好日子過,就是幸福了 <3
    心地唔好,終有惡果!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哼哼!而家細佬不知幾幸福(新乳名叫細佬,不過佢仲未識應)::mm2065

      刪除
  7. 實在太多呢D人啦,每次都會好恔
    妳彩佢遇到妳,證明妳同佢有緣

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,係先預到救佢果個人,即我阿媽!::_368

      刪除
  8. 我記得依件事....::uu7051

    但........估唔到豬寶......佢.....以家咁靚仔::uu7091

    回覆刪除
  9. 用倒公仔啦::mm2255
    不過你得閒就搵番v2個version嚟裝呀, 條bar可以彈出同收埋架::mm2255
    眨下眼又話兩年啦, 補祝豬寶生日快樂健健康康::_382

    回覆刪除
  10. 佢幸運遇到你媽媽同你~::_368

    回覆刪除
  11. Hello,我是Sue Susu,買香薰燈那個...原來我地有好多共同貓友呢...

    歡迎你來我度坐下...

    http://busueyip.blogspot.hk/

    回覆刪除
  12. 噢,兩年前我住在英皇道(鰂魚涌路段)附近呢......
    那頭有個細公園仔,有好几隻街貓長駐,鄰居話有人日日餵佢地,我餵貓糧佢地唔鐘意食XDDD
    而家明白,原來佢地日日有貓魚貓飯,估計是義工幫忙...

    回覆刪除