2010年8月11日 星期三

quick note

上班中~~ 只能匆匆交待數句:

唔開心 今朝渣車返工, 去到村口, 聽到貓bb叫, 心知不妙, 佢一定匿左係我地車底, 我地即刻停車落車搵, 搵唔到, 但一直聽到佢叫,
於是我地決定渣返架車返屋企門口(因為村口離我屋企都幾遠), 點知剛準備再開車, 佢忽然跳左落黎, 然後衝左上通向大路條斜路, 好驚咁跳左上樹,
豬仔想捉佢, 嚇到bb即刻又由斜路衝返落黎, 快到人都追到到, 跟住跳左入一堆廢物度




我地搵佢唔到, 而且知道搵到佢都捉佢唔到, 因為我試過抱過佢, 佢會狂掙扎同抓我, 況且都捉佢唔到, 我地無辦法, 唯有渣車返工, 但bb去到咁遠, 佢媽媽一定搵佢唔到, 佢又唔識返屋企, 而家唔知點算
!

5 則留言:

  1. 陰公喇.... 希望佢無事啦.

    回覆刪除
  2. 真担心   希望好快收到你ge好消息la 

    回覆刪除
  3. 吉貓天相,BB貓太驚人,希望你聽到貓尾EE的說話,聽豬大點話啦,佢想幫你,你唔好驚,要食野飲奶呀!知道無?乖乖!

    回覆刪除
  4. 希望識搵番媽媽吧

    回覆刪除
  5. OMG!! Have you found her yet???? Hope she is OK.

    回覆刪除